Avatar billede klud Praktikant
21. januar 2004 - 11:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Noget træls noget

Hejsa eksperter
Jeg har efter at have besøgt mere eller mindre rene sider, fået et eller andet snask ind, som gør at når jeg fx. forsøger at komme ind på en side som ikke eksisterer fx. www.adfaskldfj.dk . så kommer den frem med den der standard tekst men nu på engelsk, og så er der en lang liste af steder man kan prøve istedet.
Hvis der skal laves et screenshoot førend i forstår hva jeg mener så sig til.

På forhånd tak
Avatar billede arlet Juniormester
21. januar 2004 - 11:41 #1
Hent Spybot og Hijackthis her : www.arlet.frac.dk/hjtanv.htm
Avatar billede klud Praktikant
21. januar 2004 - 11:45 #2
Er det det hijack this finder, sådan noget snask værk.
Avatar billede arlet Juniormester
21. januar 2004 - 11:46 #3
ja, men du må ikke selv slette noget, for de fleste ting hijackthis finder, er legale ting.

Så smid den herind, så tjekker jeg den
Avatar billede aovergaard Nybegynder
21. januar 2004 - 23:52 #4
Hej klud. Jeg går ud fra at det er dig vi netop har renset i vores forum, er dette korrekt, så må du hellere få lukket det her spørgsmål igen, ved selv at lægge et svar og så acceptere dit eget svar. *S*
Avatar billede klud Praktikant
22. januar 2005 - 00:41 #5
undskyld, det tog lige nøjagtigt et år før jeg fik lukket det her spg.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. januar 2005 - 10:27 #6
+ 1 dag. *GH*