Avatar billede nird Nybegynder
21. januar 2004 - 20:19 Der er 1 kommentar

Underpunkter i excel

Hvordan laver jeg underpunkter til en linie i excel?

Lad mig forklare...

Jeg har en ordre linie, og under den ordrelinie har jeg flere afdelinger. Så kunne forestille mig noget smart med at man kunne trykke på et plus-tegn, hvorved man ville få ordre linien specificeret på hver afdeling. Hovedordre linien ville så være summmen af de enkelte afdelinger. (Jeg er nød til køre dem under hinanden da det skal være specificeret på str.) Kan det lade sig gøre???
Avatar billede jkrons Professor
22. januar 2004 - 10:01 #1
Du kan se på gruppering.

Skriv fx Ordrelinjen. Skriv de tilhørende liner. Marker dem. å derefter ind under Data - Grupper og disposition og vælg Grupper.

Fortsæt med øvrige ordrelinier.Læs selv mere i hjælpen om Gruppering.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester