Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 12:56 Der er 52 kommentarer

Internet virker (næsten) ikke..

Hej eksperter..

Jeg sad ved min computer igår og internettet virkede fint.. Pludselig kom der en meddelelse op hvor der stod noget med en firewall, og uden at tænkte over det lukkede jeg bare viinduet ned.. Og efter det har mit intenret ikke fungeret..
Grunden til jeg skriver næsten i titlen er at jeg stadig sagtens kan komme på msn, og vi har en anden computer i huset som er koblet på samme internet via en router virker internet også fint..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 13:03 #1
Hvilen firewall bruger du ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 13:04 #2
Jamen... hvad har du af firewall ??
Har du prøvet at disable den og se
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 13:05 #3
hvilken firewall jeg bruger??Hvordan ved man det?

Jeg har været inde i netværksindstillinger og disable firewallen derinde..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 13:06 #4
Det er ikke den som er kommet med den advarsel - er du sikker på du ikke også har installeret en anden ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 13:09 #5
Nu skriver du router - men hvilken Internet forbindelse har I ?
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 13:32 #6
Vi har ADSL..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 13:33 #7
hvilken udbyder
Er det gennem kabelmodem eller igennem telefonstikket
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 13:42 #8
det er igennem telefon stikket.. udbydderen er tele danmark
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 13:45 #9
Computeren er også blevet pisse langsom, efter det skete.. Spillene hakker helt vildt når jeg inde i dem, f.eks.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 13:49 #10
Har du antivirus på og kører det
Prøv at tage strømmen på din router
Det er lidt som at lede efter en nål i en høstak
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 13:52 #11
Det lugter lidt af snavs (virus/spyware)
Avatar billede fromsej Praktikant
25. januar 2004 - 13:57 #12
Også min tanke:
Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 13:59 #13
Prøv lige at åbne en dos/commando prompt og skriv:
ping 127.0.0.1

hvis den skriver svar fra bla bla bla

så prøv at skrive ping 194.239.10.41
og se om du får svar derfra
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 14:07 #14
bare kald mig dum, men hvordan kommer man ind i dos?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 14:10 #15
windows 2000/XP/NT
Tryk på windowstasten+R skriv cmd

windows 98
start --> programmer --> find dosprompt (kan ikke helt huske hvor den er)
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 14:16 #16
jeg får svar fra begge
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 14:20 #17
Så er den fysiske forbindelse til stede

Jeg kan kun anbefale dig at prøve fromsej's løsning. hijackthis er et program som jeg flere gange har benyttet både på arbejde og privat. Der er nogen i dette forum der næsten kan aflæse logfilen som vi andre læser børnebøger *G*

Du har prøvet at slukke for routeren ik'
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 14:29 #18
jeg prøver det fromsej forslog..
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 14:44 #19
når du skriver afhjælp valgte programmer hvad mener du så?
Avatar billede fromsej Praktikant
25. januar 2004 - 14:50 #20
Afhjælp valgte problemer, når Spybot er færdig med scanning, er der sikket nogle linier fremhævet med rødt, og markeret med et flueben, dem fjerner du ved at klikke på Afhjælp valgte problemer, nederst ca. i midten.
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 14:52 #21
det tar da en krig og afhjælpe alle de programmer
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:02 #22
He, he - "alle de programmer" - så var der måske noget om, at det var snavs ;o)
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 15:15 #23
ja, der er sgu meget snavs på min com.. Og da jeg var igang med at afhjælpe dem svarede den pludselig ikke, så jeg måtte starte fofra..

der er 11930 filer
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:20 #24
Ahh - mon dog *S*
Det er sikkert det antal filer som programmet kender og ikke det antal snavs-filer som ligger på din pc.
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 15:21 #25
jaaa, det har du nok ret i.. hehe
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 15:35 #26
er det nødvendigt?? for den svarer ikke hele tiden..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:38 #27
Prøv evt. at lukke alle de programmer som kører nede ved uret inden du starter spybot.
Ja det er faktisk nødvendigt, da det eller vil ta' ca. 100 år og en træsko, at kontrollere HijackThis logen, når den engang kommer.
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 15:39 #28
ok..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:39 #29
Du kan måske starte op i fejlsikret tilstand og derefter køre spybot.
(F8) under opstart.
Avatar billede fromsej Praktikant
25. januar 2004 - 15:40 #30
Der kan godt ligge noget og blokere for Spybot, så hvis den ikke vil, så bare lav den logfil med Hijackthis, så må vi se hvor slemt det er.*S*
Victor-1>>Ja, men så må vi jo tage den tid der er nødvendig. ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:41 #31
Yep - men kan programmet ikke starte i fejlsikret ?
Det ville sikkert løse probl.
Avatar billede fromsej Praktikant
25. januar 2004 - 15:42 #32
Jo det kan, det var mig der sov.*S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 15:43 #33
;o)
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 16:49 #34
Her har i log filen:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 16:47:16, on 25/01/2004
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM\EXPLORER.SCR
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Totem Shared\Uninstall0001\upd.exe
C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\System32\msblast.exe
C:\WINDOWS\wt\updater\wcmdmgr.exe
C:\WINDOWS\System32\charmapx.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\ClearSearch\Loader.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 900 series\Bin\hpobrt07.exe
C:\Programmer\Sony\OpenMG Jukebox\Omgtray.exe
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\AiO\Shared\Bin\hpoevm07.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\Shared\bin\hpOSTS07.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\Shared\bin\hpOFXM07.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\SPTISRV.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\Toolbar\CNForm.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Bargain Buddy\bin\bargains.exe
C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.commonname.com/english/toolbar/sidebar.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://wer-mit-wem.webhop.net/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.onside.dk/main
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.commonname.com/english/toolbar/sidebar.asp
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.commonname.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Clear Search - {00000000-0000-0000-0000-000000000240} - C:\Programmer\ClearSearch\IE_ClrSch.DLL
O2 - BHO: (no name) - {000006B1-19B5-414A-849F-2A3C64AE6939} - C:\WINDOWS\bi.dll
O2 - BHO: (no name) - {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} - C:\WINDOWS\System32\w3th3rb.dll
O2 - BHO: myBar BHO - {0494D0D1-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O2 - BHO: Activater - {1E1B2879-88FF-11D2-8D96-D7ACAC95951F} - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\CNBarIE.dll
O2 - BHO: (no name) - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet5_48.dll
O2 - BHO: MediaLoads Enhanced - {85A702BA-EA8F-4B83-AA07-07A5186ACD7E} - C:\Programmer\MediaLoads Enhanced\ME2.DLL
O2 - BHO: BabeIE - {A6475E6B-3C2E-4B1F-82FD-8F1C0B1D8AD0} - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\BabeIE.dll
O2 - BHO: Url Catcher - {CE31A1F7-3D90-4874-8FBE-A5D97F8BC8F1} - C:\PROGRA~1\BARGAI~1\bin2\apuc.dll
O3 - Toolbar: CommonName - {A3E3F04C-F98C-4295-95EF-41C57425B077} - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\CNBarIE.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &SearchBar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [System-Service] C:\WINDOWS\SYSTEM\EXPLORER.SCR
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Uninstall0001] "C:\Programmer\Fælles filer\Totem Shared\Uninstall0001\upd.exe" LASTCALL!adverts.virtuagirl.com!StatsVirtuaGirl
O4 - HKLM\..\Run: [wcmdmgr] C:\WINDOWS\wt\updater\wcmdmgrl.exe -launch
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [windows auto update] msblast.exe
O4 - HKLM\..\Run: [System startup] charmapx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RealTray] C:\Programmer\Real\RealPlayer\RealPlay.exe SYSTEMBOOTHIDEPLAYER
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup
O4 - HKLM\..\Run: [RDLL] RunDll16.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ClrSchLoader] C:\Programmer\ClearSearch\Loader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Bargains] C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [System startup] charmapx.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [RDLL] RunDll16.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Red Swoosh EDN Client] C:\Programmer\RSNet\RSEDNClient.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus2] "C:\Programmer\Messenger Plus! 2\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - Global Startup: HPAiODevice(hp psc 900 series) - 1.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 900 series\Bin\hpobrt07.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: OpenMG Jukebox Startup.lnk = C:\Programmer\Sony\OpenMG Jukebox\Omgtray.exe
O8 - Extra context menu item: Add A Page Note - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\createnote.htm
O8 - Extra context menu item: Bookmark This Page - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\createbookmark.htm
O8 - Extra context menu item: Email This Link - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\emaillink.htm
O8 - Extra context menu item: Search using CommonName - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\navigate.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: AIM (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O11 - Options group: [CommonName] CommonName
O16 - DPF: {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} (F1 Organizer Class) - http://www.netpaloffers.net/NetpalOffers/DMO1/w3th3rb.cab
O16 - DPF: {11260943-421B-11D0-8EAC-0000C07D88CF} (iPIX ActiveX Control) - http://www.ipix.com/download/ipixx.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab
O16 - DPF: {917623D1-D8E5-11D2-BE8B-00104B06BDE3} (CamImage Class) - http://www.axis.com/products/camera_servers/AxisCamControl.ocx
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?37880.4246990741
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {E2F2B9D0-96B9-4B25-B90C-636ECB207D18} - http://www.whenusearch.com/WUInstSECS.cab



Men jeg vil lige sige at i mellemtiden imens jeg prøve spybot igen og den igen ikke svarede, så virkede internettet lige pludselig fint, og computeren var ik langsom mere..
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 16:51 #35
pyyha - der er meget....
Avatar billede fromsej Praktikant
25. januar 2004 - 16:53 #36
God træning john.*LOL*
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 16:55 #37
Er i fuld sving .... pyyyha da...
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 16:59 #38
Hehe.. så har i da os noget og lave her i eftermiddag ;]
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 17:09 #39
Deaktiver systemgendannelse:
http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, genstart og ny logfil.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

C:\WINDOWS\SYSTEM\EXPLORER.SCR
C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
C:\WINDOWS\System32\msblast.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\Toolbar\CNForm.exe
C:\Programmer\Bargain Buddy\bin\bargains.exe
C:\Programmer\Bargain Buddy\bin2\bargains.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.commonname.com/english/toolbar/sidebar.asp
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://wer-mit-wem.webhop.net/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.commonname.com/english/toolbar/sidebar.asp
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.commonname.com
O2 - BHO: Clear Search - {00000000-0000-0000-0000-000000000240} - C:\Programmer\ClearSearch\IE_ClrSch.DLL
O2 - BHO: (no name) - {000006B1-19B5-414A-849F-2A3C64AE6939} - C:\WINDOWS\bi.dll
O2 - BHO: (no name) - {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} - C:\WINDOWS\System32\w3th3rb.dll
O2 - BHO: myBar BHO - {0494D0D1-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O2 - BHO: Activater - {1E1B2879-88FF-11D2-8D96-D7ACAC95951F} - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\CNBarIE.dll
O2 - BHO: (no name) - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet5_48.dll
O2 - BHO: MediaLoads Enhanced - {85A702BA-EA8F-4B83-AA07-07A5186ACD7E} - C:\Programmer\MediaLoads Enhanced\ME2.DLL
O2 - BHO: BabeIE - {A6475E6B-3C2E-4B1F-82FD-8F1C0B1D8AD0} - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\BabeIE.dll
O2 - BHO: Url Catcher - {CE31A1F7-3D90-4874-8FBE-A5D97F8BC8F1} - C:\PROGRA~1\BARGAI~1\bin2\apuc.dll
O3 - Toolbar: CommonName - {A3E3F04C-F98C-4295-95EF-41C57425B077} - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\CNBarIE.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &SearchBar - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - C:\Programmer\MyWay\myBar\1.bin\MYBAR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [System-Service] C:\WINDOWS\SYSTEM\EXPLORER.SCR
O4 - HKLM\..\Run: [Uninstall0001] "C:\Programmer\Fælles filer\Totem Shared\Uninstall0001\upd.exe" LASTCALL!adverts.virtuagirl.com!StatsVirtuaGirl
O4 - HKLM\..\Run: [wcmdmgr] C:\WINDOWS\wt\updater\wcmdmgrl.exe -launch
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] C:\PROGRA~1\Save\Save.exe
O4 - HKLM\..\Run: [windows auto update] msblast.exe
O4 - HKLM\..\Run: [System startup] charmapx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup
O4 - HKLM\..\Run: [RDLL] RunDll16.exe
O8 - Extra context menu item: Add A Page Note - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\createnote.htm
O8 - Extra context menu item: Bookmark This Page - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\createbookmark.htm
O8 - Extra context menu item: Email This Link - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\emaillink.htm
O8 - Extra context menu item: Search using CommonName - C:\Programmer\CommonName\Toolbar\navigate.htm
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O11 - Options group: [CommonName] CommonName
O16 - DPF: {00000EF1-0786-4633-87C6-1AA7A44296DA} (F1 Organizer Class) - http://www.netpaloffers.net/NetpalOffers/DMO1/w3th3rb.cab
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 17:13 #40
det er overhovedet ik den samme log fil som kom da jeg scannede igen?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 17:15 #41
Så ville det nok også være en god ide at få noget antivirus på computeren...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 17:18 #42
+ noget spyware software
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 17:19 #43
antispyware software.
Avatar billede hulabula Nybegynder
25. januar 2004 - 17:19 #44
spyware software?? det er sort snak for mig..
Avatar billede fromsej Praktikant
25. januar 2004 - 17:22 #45
http://cexx.org/lspfix.htm 
http://cexx.org/lspfix.zip
Hent LSPfix, mister du din internetforbindelse efter genstart, så kør det, sæt flueben i I know what I am dong, klik finish.
Genstart og ny log.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. januar 2004 - 17:43 #46
hulabula...
Jeg skal lige være sikker på at jeg/vi ikke har misforstået noget...

1) Har du fulgt john stigers brugsvejledning --> sat flueben i ovenstående og fixet
2) Har du derefter scannet igen og checket at alle dem som stigers er væk

hvis nej: så tag lige og gør det
hvis ja: så scan igen og smid logfilen herind igen så den kan blive dobbeltcheket

Grunden til at jeg spørger er at det tog 4 minutter og 23 sekunder fra stigers postede vejledningen og til du kom med kommentar om at det ikke var den samme log-fil
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 18:42 #47
hulabula> min kommentar kl. 17:09:01 er ikke en logfil - det er de punkter du skal sætte vinge ved og fixe.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 18:45 #48
Den kunne næsten ligne en hel logfil med den størrelse *GG*
Det er godt nok en ordentlig BØRGE *S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 18:50 #49
Ja den er FYLDT med spyware...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. januar 2004 - 18:52 #50
Tror ikke spybot har været kørt rigtigt inden HjT.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 18:54 #51
hulabula> win98 har ikke systemgendannelse indbygget, så det punkt springer du bare over
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. marts 2004 - 21:20 #52
Det gik vidst helt i stå her - hvordan gik det "hulabula" ?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester