2 brugere til1 cpu?
Jeg vil gerne leje et væreæse ud i min lejlighed.Hende der flytter ind har også sin egen computer.
Jeg har ADSL gennem TDC, med en router, fordi jeg har et erhvervsabonnement.
men jeg har lukket mit firma i en periode, og vil gerne have et almindeligt abonnement hos dem, da det er billigere og inkl. moms osv.
Men kan den nye lejer bruge min forbindelse på hendes computer på en eller anden måde???
Også selvom jeg ikke har en router?
Eller skal jeg beholde routren?
Og hvordan gør i begge tilfølde så hun kan komme til at koble sig på min???
Og vil skulle gerne kunne komme på samtidigt.. er det muligt???
