Avatar billede admin Novice
10. februar 2004 - 00:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Eksperten er under vedligeholdelse.

Hvis du har set en boks i venstre side, hvor der står "Eksperten er under vedligeholdelse." betyder det at systemet selv har fundet ud af, at en af databasens tabeller har fejl, og at systemet er i gang med at reparere sig selv.
Nu ved i det :)
Avatar billede admin Novice
10. februar 2004 - 00:18 #1
.
Avatar billede exp Juniormester
10. februar 2004 - 00:38 #2
Nyttig info :-)
Avatar billede magictouch Nybegynder
10. februar 2004 - 11:52 #3
*S*
Avatar billede eagleeye Praktikant
10. februar 2004 - 12:58 #4
det så jeg i går aften lidt over midnat :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. april 2004 - 01:48 #5
Ja - pudsigt nok er det som regel lidt efter midnat, hvilket egenlig er lidt underligt hvis det er en automatiseret system-genoprettelse !
Avatar billede eagleeye Praktikant
25. april 2004 - 11:06 #6
Det sker hver aften klokken 24.00 at der er vedligeholdelse. Det tager ca. 10-15 minutter. Det er et mindre heldigt tidspunkt dda der ofte er mange på ved den tid, og vi coadmin har spurgt admin om det ikke kunne flyttes til klokken 3 eller 4 om natten så så få som muligt bliver ramt af det.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. april 2004 - 11:08 #7
Rigtig god idé ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. april 2004 - 13:03 #8
eagleeye => jeg har oplevet at den "Eksperten er under vedligeholdelse" har kørt kl 3, så jeg tror faktisk den er flyttet
Avatar billede exp Juniormester
25. april 2004 - 17:11 #9
Det er også lang tid siden jeg har set den kl 00:00 - så tror det lyder realistisk :-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. april 2004 - 00:03 #10
ikke nogen "Eksperten er under vedligeholdelse" nu ;o)
Avatar billede exp Juniormester
29. april 2004 - 01:39 #11
heller ikke nmu :-P
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. maj 2004 - 13:02 #12
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2004 - 15:15 #13
Er eksperten stadig under vedligeholdelse?
Jeg er "gammel" bruger, som dog desværre ikke har brugt eksperten længe, men jeg har dog stadig mit gamle password.
MIT SPØRGSMÅL er, at nu har jeg brug for at oprette et spørgsmål, men den mulighed kan jeg ikke finde, når jeg er logget ind.
Jeg kan dog godt svare på andres spørgsmål. Hvad er der galt med min bruger
// AMH
Avatar billede exp Juniormester
16. november 2004 - 15:19 #14
amh >>
Du har muligvis slået javascript fra - har du det, så kan du ikke se menuen i den mørkeblå, vandrette bar i toppen.

I givet fald kan du:
1. Slå javascript til, eller
2. benytte www.exp.dk/opretspm.phtml
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 08:09 #15
exp >>
Tak for hjælpen
Avatar billede exp Juniormester
17. november 2004 - 08:33 #16
Så lidt :-)