Avatar billede ibhe Novice
10. februar 2004 - 22:24 Der er 3 kommentarer

Salgsmenneske med ildsjæl søges

Hej,
Jeg leder efter en person der har stor erfaring med salg af edb-løsninger - også andet end web-løsninger. Jeg gider ikke selv lave opsøgende salgsarbejde, men man bliver jo ikke rig af at sidde og lave programmer til sig selv.

Jeg har ikke penge til at ansætte dig, men investerer udviklingstid, kontor etc. i projektet, og forventer at du kan skabe grundlaget for indtjeningen.

Jeg bor i nordsjælland, jeg har masser af ideer, nogle salgbare systemer indenfor logistikløsninger og webprogrammering, en dataloguddannelse, 25 års hardcore udviklingserfaring og ellers mod på at kaste mig ud i spændende løsninger (se min hjemmeside www.total-data.dk).

Du er en salgsperson der godt kan finde ud af at arbejde selvstændigt, har et netværk, har nogle ideer du tror på, men mangler den tekniske side til at komme i gang.

Send mig en mail på ib@total-data.dk, hvis du mener det er dig jeg er på udkig efter. Det rigtige team vinder guldet :-)
/ib
Avatar billede ricky Nybegynder
19. februar 2004 - 22:55 #1
Hej Ib,
Det er jo ikke meget respons du har fået.. jeg har et ret godt bud på hvorfor.
Er du interesseret i en kortfattet kritik ?

Derudover har jeg et lille projekt der (umiddelbart) skal laves som en ISAPI løsning - det er meget simpelt - men potentialet er enormt. Mit største problem er at fortælle om det da det grundet al sin simpelthed vil være meget nemt at 'stjæle' - så jeg kommer til at forlange en ret stringent fortrolighedserklæring.

(for at udelukke misforståelser.. jeg er ikke interesseret i at være din salgsperson (jeg har rigeligt om ørerne) - men kan på din hjemmeside se at du muligvis kunne være den rigtige partner til mit projekt).
Avatar billede ibhe Novice
19. februar 2004 - 23:23 #2
Hej Ricky,
Jeg har nu ikke været utilfreds med den direkte respons (sidehits og emails), men synes er interessant at der ikke har været nogle kommentarer før nu, og man bliver vel aldrig for klog til at lære mere, så selvfølgelig er jeg nysgerrig på din kritik.

Inden vi kaster os ud i non-disclosure erklæringer om dit projekt, kunne jeg godt tænke mig at du lige fyrede et par ord af om hvordan du har tænkt dig samarbejdet skulle foregå (partner/køb af projekttid/potentiale/anslået omfang) - helst via email. - Så kan vi tage den derfra :-)
mvh ib
Avatar billede ibhe Novice
12. marts 2004 - 15:47 #3
Jeg lukker spørgsmålet