Avatar billede jacob_m Nybegynder
11. februar 2004 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cliche nede?

Er der nogle der ved om Cliche er nede, eller hvad der sker?..

Jeg kan ikke komme ind på Http-serven eller Ftp-servern... Og deres hovedside er også nede!!!.....

Er der nogle der har en naturlig forklaring???

/Jacs
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
11. februar 2004 - 13:22 #1
Det er skide iriterende.. og de har også titm bøvl med deres mailservere :/..

Det ville ikke genere mig hvis de satte prisen lidt op, og fik styr på deres servere.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
11. februar 2004 - 14:24 #2
Næ... Men de er altså nede... Fuck Fuck... Har en rapport på min server som skal afleveres i dag...

Og jeg tror sq ikke den holder "Øhh.. Hr. Lære, min server er nede så jeg kan ikke aflevere"...

"Hør her.. Dette er gymnasiet... Tror du vi kan spises af med sådan nogle søforklaringer"...

ALTSÅ...
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
11. februar 2004 - 14:28 #3
jeg har lige uploadet et nyt script som jeg skulle til at arbejde med..
Avatar billede jacob_m Nybegynder
13. februar 2004 - 22:48 #4
Ok.. TDC havde et par nedbrud på deres regionale net.. Så det er ikke hostes skyld...