Avatar billede dragonnight Nybegynder
13. februar 2004 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg skifte blæseren på cpu køleprofilen?

Hej.

Kan det lade sig gøre at skifte blæseren på sin Glacialtech igloo 2420 CPU køler, sådan så jeg ikke skal pille køleprofilen af men kun blæseren.
Den blæser der sidder på nu er en kedelig 80mm sort en der støjer med 26dB.

Det som jeg gerne vil have i stedet er en med blåt lys og som støjer mindre. Kan nogen anbefale noget godt og flot?

Min CPU er en XP2400+

Håber det er postet det rigtige sted og der er nok info.
Avatar billede peet-49 Novice
13. februar 2004 - 17:29 #1
Afhænger lidt af køleren, men de fleste er skruet på med fire skruer, så det kan sagtens lade sig gøre.
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2004 - 10:25 #2
Takker-du skal lige huske på, at blæser skal have ledning til, at tjekke omdrejninger-der skal være tre ledninger på blæseren.
Avatar billede donwang Nybegynder
15. februar 2004 - 10:27 #3
LED-blæserne er ofte ikke støjsvage...