Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 12:45 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

tweake modem

kan man tweake eller noget med sit stofanet og få det til at køre hurtigere???
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 12:53 #1
nej
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 12:54 #2
sikker??? har ellers hørt det
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 12:55 #3
Anyway, det er ikke helt lovligt
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 13:15 #4
vi må IKKE medvirke til noget ulovligt, så svaret er stadig NEJ
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 13:17 #5
okay hvor kan man så finde information om det henne
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 13:19 #6
Tror du gør bedst i bare at lukke spm
Avatar billede jones_net Nybegynder
16. februar 2004 - 13:19 #7
Det har før været oppe, og jeg har selv søgt efter info. Det jeg/vi fandt ud af dengang var, at det ikke var muligt at få modemet til at køre hurtigere. Grunden er, at Stofa ikke bruger stadard opsætninger på modemet, og de guider der dengang lå på Nettet var til standard opsætninger.

Sådan var det dengang på SB4100 modemet, om det er anderledes i dag, ved jeg ikke, men jeg tvivler!

/J
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 13:20 #8
okay det kunne ellers være cool er der så andre måder man kan få skidtet til at køre hurtigere på lovligt?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 13:21 #9
Man får hvad man betaler for...
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 13:22 #10
er det rigtigt!!! du må da være en slags professer af en slags
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 13:23 #11
og så kommer det:  hvem skal lægge et svar ??
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 13:24 #12
jones du kom med det bedste svar så det snupper jeg*S*
Avatar billede esoulman Nybegynder
16. februar 2004 - 13:40 #13
Hehe.. kapan - pas på med sådanne spørgsmål herinde, nogle folk herinde går meget op i, at lege politi ;)
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 13:42 #14
ja takdet må være en form for misundelse  eller ligendene
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 13:58 #15
det har ikke noget med misundelse, "bedre-videnhed" o.lign. at gøre. Vi følger bare reglerne herinde  ;o)
Vi må f.eks. heller henvise til xxx.boo..... (det vi ikke må skrive) da Microsoft har copyright på bootdiske.
Et andet eks.:  jeg har uploaded nogle billeder, hvor jeg har sat copyright på nogle af dem og skrevet at disse ikke må benyttes uden angivelse af kilde. Hvilket vil sige at de frit kan benyttes med kildeangivelse, ellers ikke.
Og så kan vi jo senere tage en diskussion om der ikke per definition altid er copyright på de billeder, artikler m.m. som ligger på nettet.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 14:03 #16
hvad fanden har det med noget at gøre jeg vil da skide på dine copyrights du er måske så hellig og lovlydig at du nærmest er en engel???? jeg stilte et spørgsmål om noget jeg bad ikke om en lektion i hvad der er lovligt eller ej du kunne jo lade være med at overhovedet svare på spørgsmålet hvis det var så frygteligt ulovligt !!! ring efter fbi og cia det her må være en terrorist med forbindelse til osamas anti vesten netværk
Avatar billede esoulman Nybegynder
16. februar 2004 - 14:05 #17
Så for søren... *lol*
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 14:14 #18
så så, små slag kapan. Så du ikke den lille smilye  ;o)
også  *lol*  her hos mig
(det kan da ikke være rigtigt af co-admin skal kigge på det  ;O)  )
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 14:15 #19
Ok, jeg kan godt svare på dit spørgsmål:

Man kan meget simpelt få 8-10 MBit på Stofa, men kan i henhold til reglerne herinde, ikke oplyse hvordan.
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 14:23 #20
det kunne være at både kapan og hindu_skp begge har oplyst deres e-mail-adresse i deres brugerprofil og så kunne..........
(det har de ikke, men det kunne de jo gøre og få lukket dette spørgsmål, da vi ikke kan komme videre)
hcma/Catbody
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 14:54 #21
Catbody:
Han kan godt få min mail adr, men han får ikke hjælp til det af den grund
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2004 - 15:04 #22
hindu skp >> skulle heller ikke menes som en opfordring; kun en oplysning  ;o)
Min e-mail står der, men jeg hjælper heller ikke med dette.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2004 - 19:36 #23
hindu_skp> Nej - stofanet er max. 1024 kbps - det KAN ikke tweakes til at køre hurtigere.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 19:45 #24
slut
Avatar billede hmortensen Nybegynder
16. februar 2004 - 20:06 #25
John: Har set det køre stabilt flere steder...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2004 - 20:12 #26
hindu_skp> http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=john_stigers - du kan jo lige skrive til mig - for indtil nu lyder det ikke rigtigt.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester