Opkobling "på farten" fra bærbar
Jeg har en IBM T40, som jeg gerne vil kunne komme på nettet med f.eks. når jeg sidder i toget.Er der nogen, der kan komme med en "indkøbsseddel" over det, jeg skal bruge?
Og måske også en gennemgang af fordele og ulemper i tilfælde af, at der er flere måder at gøre tingene på.
På forhånd tak :)
