Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 10:40 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

kan ikke oprette ny forbindelse

Jeg kan ikke via ny forbindelse oprette verjen modem eller pppoe forbindelse. Disse to kan ikke vælges (vises nedtonet)

Mit system win xp
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 10:41 #1
jeg mener oprette HVERKEN ;-)
Avatar billede nmh Nybegynder
23. februar 2004 - 10:52 #2
Hvilken slags forbindelse vil du gerne oprette?
(forbindelse til Internet via modem eller har du en adsl-forbindelse?)
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 11:00 #3
Jeg har adsl uden router- pppoe
Avatar billede peet-49 Novice
23. februar 2004 - 11:41 #4
Gå i enhedshåndtering-fjern netkortet og genstart.
Avatar billede nmh Nybegynder
23. februar 2004 - 11:51 #5
Har du en fast IP-adresse m.m. fra din udbyder, eller får du IP-adresse automatisk (dhcp).
Har du prøvet at køre guiden 'opret ny forbindlse'?
(Vælg netværksteder/egenskaber.
Nu er der et punkt, der hedder opret nyforbindelse)
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 12:21 #6
Peet49 -->
Har du haft samme problem?

nmh -->
Jeg har fast ipadresse
Det er gennem ny forbindelse jeg til sidst i guiden ikke kan vælge opret forbindelse gennem pppoe eller modem.
Avatar billede nmh Nybegynder
23. februar 2004 - 12:24 #7
Har du sat dit netkort op med den rigtige IP-adresse m.m.?
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 12:27 #8
Jeg har opgraderet xp pro til xp pro da den drillede.

Nu driller den bare med internetopkoblingen (der var ikke noget galt før?!)

Jeg kan se at netkortet er aktivt er der andet jeg skal gøre?
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. februar 2004 - 12:54 #9
Her er en længere "smøre" du måske kan bruge:http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/using/howto/networking/pppoe.asp
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 12:57 #10
Magictouch -->
Mit problem er at jeg ikke kan vælge "opret forbindelse via bredbånd som kræver adgangskode" Dette felt kan jeg ikke vælge( vises nedtonet)
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. februar 2004 - 13:20 #11
Har du også prøvet - guiden netværksinstallation, og været oppe i-avanceret i værktøjslinjen?
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 13:23 #12
hmmm det har jeg ikke, Kan jeg oprette bredbånd den vej også?
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. februar 2004 - 13:31 #13
Nok ikke lige bredbånd, jeg tænkte på om comp mangler noget for kunne oprette forbindelsen- et forsøg værd?
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 13:45 #14
Hvad skal jeg se efter?
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. februar 2004 - 14:02 #15
Prøv i avanceret først-start med den nederste - valgfrie, sæt flueben i alle tre. Og hvad står der i-avancerede indstillinger.

Med de forslag her går jeg ud fra, at du overhovedet ikke har nogen forbindelse ud.
Avatar billede kasper76 Nybegynder
23. februar 2004 - 22:42 #16
JEg har nu løbet ovenstående efter uden held.. Tak for alle kommentarer-

Jeg går ud fra der var fejl i den opdatering jeg lavede, har nu lavet en ny installation med en formateret hd ;-( Det tog lidt tid men det virker nu ;-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester