Ustabil Internet - Netkort eller Software ?
Hej.Jeg har en yderst ustabil forbindelse.
Sidder jeg med DC++ (fil-deling), virker det rimeligt stabilt , men skal jeg på internettet gennem Explorer , vises en eller flere frames ofte ikke , eller den læser kun tekst ind , således at der er røde krydser alle steder hvor der skulle have været billeder.
Lige pt. kan jeg ikke sende/modtage gennem Outlook, men Outlook Express fungerer udemærket ..!
Er det netkortet der er ustabilt, eller skal jeg til at formattere?
