Oplysning om MSN , eyeball , skype m.v.
Er interesseret men 'på bar bund' mht. ip/net-telefoni.Hvilke fordele/ulemper rummer de forskellige muligheder, - og hvordan får man etableret sig hensigtmæssigt.
Har fået oplyst,at hvis man har ADSL, kan man benytte fx. skype og et headset, - men hvilket headset ? der udbydes jo en voldsom masse.
Og kan man med skype kun snakke med andre 'skypere' ?
