Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 20:20 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

angive Karma på andre brugere

Jeg syntes at det er lidt mærkeligt at i beder bruger om at angive karma,men man kan ikke se hvem der har opgivet karma om en og hvis en bruger så har set sig sur på en anden bruger kan bruger bruge karmen til at udlevere den anden bruger det må i lave om så man kan se hvem der har skrevet hvad
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. februar 2004 - 20:43 #1
Det er vel ikke noget stort problem. For mig er det yderst nemt at ignorere
anonyme karma-angivelser. Som du selv antyder er de ikke nødvendigvis noget værd.
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 20:45 #2
men hvordan går men det kan du hjælpe mig med det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 20:52 #3
personligt undre det mig at karma på artikler IKKE er anonymet, mens bruger karma ER anonymt.

Som flere gør, så ignoror dårlig karma med mindre folk underskriver sig med navn og der er hold i det.
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 20:54 #4
Men hvordan ignoror man dem ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 20:55 #5
det kan du under http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=karma_ignore eller havde din egen ignorer liste (som mange har)
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 20:56 #6
den står bare på 0% og jeg kan ikke ændre i den
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 20:57 #7
kan være det er en Pro feature (hvilket du ikke er ifl. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=proboss )
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 20:59 #8
ja det er det nok ved det ikke der er ikke meget info at hente om dette på siden
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. februar 2004 - 20:59 #9
Jeg ignorere den rent mentalt. Den nuværende udgave af karma er nu ikke
opfundet af den skarpeste kniv i skuffen.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 21:02 #10
Admin har måske ikke være den mest informative ang. karma meen lader til det kører nogenlunde.

Personligt er jeg imod ignorering af brugere, da alle har ret til hjælp uanset deres baggrund.
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 21:03 #11
Jeg er bare ked af at andre bruger nu har muligheden at svine mig til uden at jeg ved hvem det er. tænk det kan være en jeg har hjulpet tidligere eller min bedste ven
ikke

og hvis andre bruger går op i dette vil ingen jo bruge min hjælp mere altså i værte tilfælde ( I ved overdrivlese fremmer forståelse ikke )
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 21:07 #12
proboss => der er flere spm. ang dette og admin har udtalt at karma skal forblive ganonymt.*også er der ingen der kan gøre noget ved dette, med mindre det kommer fra højrere sted ;o)*
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 21:09 #13
Ok tak for denne gang vi må håbe at det løser sig. jeg lukker og takker endnu en gang
Avatar billede hcma Novice
29. februar 2004 - 21:12 #14
proboss >>  hvis du tænker på den karma-søjle ud for hver bruger, du kan se bl.a. her på siden, så bliver den ikke registreret før der er min. 3 som har afgivet karmabedømmelse. Så det er grunden til at den står på nul.
Så vidt jeg kan se, har der nemlig kun været 2 stk. ind og give dig karma
Avatar billede hcma Novice
29. februar 2004 - 21:15 #15
i øvrigt har de 2 stk. som har karma-bedømt dig ikke underskrevet. Denne type ville jeg blot ignorere.
Husk selv på at underskrive/signere og begrunde når du giver karma til andre brugere.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 21:22 #16
proboss => du skal ignorer ikke underskrevet og ikke begrundet karma (20:52:10)
synes du minder mig om en "usynlig" person ;o)
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 21:26 #17
en usynlig person det må du lige uddybe rkhdk hehe
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 21:28 #18
hvis du ikke forstod "usynlig" person, så er du nok ikke den jeg tænker på ;o)
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 21:31 #19
ok jeg tror godt jeg ved hvem du mener, kender ham godt
Avatar billede proboss Nybegynder
29. februar 2004 - 21:38 #20
rkhdk jeg har lånt lidt fra din minsite håber det er ok ellers flytter jeg det naturligvis
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. februar 2004 - 21:44 #21
proboss = kan ikke direkte se hvad du har lånt, så det er OK ;o)