Oprette forbindelse til I-net via Fjernskrivebord
Er det muligt at oprette forbindelse til internettet i IE via fjernskrivebord?Mit problem er; jeg er på et trådløst netværk, hvor man kan logge på fjernskivebord (dvs. at have kontakt til ens filer og internettet i fjernskrivebordet), men jeg vil gerne bruge IE undenom fjernskrivebordet, da det kører ufatteligt langsomt, og det tager en krig at kopiere selv små mængder tekst fra Internettet. Jeg kan ikke bare bruge "normal" opsætning, da jeg ikke har WEP-krypteringskoderne til netværket.
Er der nogen mulighed for at opsætte IE således at man kan kommer på Internettet, med sit brugernavn og adgangskode til fjernskrivebordet?
På forhånd tak!
:o)
