Avatar billede fotobob Nybegynder
08. marts 2004 - 17:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilmelde sig søgemaskiner?

Hejsa

Hvilke søgemaskiner kan man tilmelde sig? (et firma)
Er det ike noget med google selv finder ens site, og man ikke kan tilmelde sig der?

Vi er iøjeblikket kun på jubii!
Avatar billede fotobob Nybegynder
08. marts 2004 - 19:33 #1
kan i ikke lide mig mere?;)
Avatar billede neteffect Nybegynder
08. marts 2004 - 19:42 #2
Så skidt da. Google finder din hjemmeside, hvis der ellers er link til den fra en anden side, som Google har fundet.
Tilmeld siden til dmoz.org. Jeg tror de andre søgemaskiners robotter kigger dér.

- Christian
Avatar billede fotobob Nybegynder
08. marts 2004 - 19:50 #3
jeg fatter ikke så meget af den side der?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2004 - 19:55 #4
Du starter lige med at læse de 5-6 artikler jeg har skrevet præcist om dette emne

http://www.eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone

Og så spørger du alt det du lyster. neteffect's råd er især rigtigt når vi taler google, men det står alt sammen i artiklerne
Avatar billede fotobob Nybegynder
08. marts 2004 - 19:57 #5
ok far..
Avatar billede fotobob Nybegynder
08. marts 2004 - 20:00 #6
så skal du fandme ogsaå have point for at man kan læse dem:) fusker..
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2004 - 20:45 #7
Jep, prøv bare at læse min karma, jeg er point liderlig udover alle grændser, jeg stjæler andre svar og jeg svar på ting jeg ikke har forstand på. Det er den måde jeg er kommet i top 10 på. Tipet er hermed givet videre
Avatar billede fotobob Nybegynder
08. marts 2004 - 23:09 #8
LOL!