Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
13. marts 2004 - 22:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl: Et opjekt var ventet

Ofte når jeg surfer på nettet komme denne fejlmeddelse frem. tit hver gang jeg går ind på en ny side.

Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?
Linje 388

Fejl: Et oibjekt var ventet.

Hvad skal jeg gøre ved det. Det er lidt træls. (Meget)
Avatar billede thedeathart Nybegynder
13. marts 2004 - 22:25 #1
du kan ikke gøre noget.. det skyltes typisk en scriptfejl på websiden..
og der er dem som ejer siden, der har problemet
Avatar billede arlet Juniormester
13. marts 2004 - 22:27 #2
I Internet Explorer vælger du Funktioner > Internet indstillinger... fanen Advanceret. Sæt flueben i Deaktiver scriptfejlfinding
Avatar billede neteffect Nybegynder
13. marts 2004 - 22:29 #3
Du kan slippe for fejlmeddelelsen.
Internet Explorer: Internet Options -> Advanced -> Markér "disable script debugging"
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
13. marts 2004 - 22:34 #4
Det kan godt være det hjælper men fejlen er der vel stafigvæk. Er det ligemeget eller hvad??
Avatar billede hugomanden80 Nybegynder
13. marts 2004 - 22:38 #5
OK Tak for hjælpen
Avatar billede neteffect Nybegynder
13. marts 2004 - 22:39 #6
Man kan jo droppe en email til hjemmesidens ejer. Idag for eksempel til Dnamarks Radio, som har fejlen i ders TV-programoversigt.
Beklager jeg svarede efter arlets kommentar. Giv points'ene til arlet eller til dig selv.
Avatar billede arlet Juniormester
13. marts 2004 - 23:00 #7
*S*