Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2004 - 13:19 Der er 6 kommentarer

Slukke for adsl modem og router?

Jeg har alt mit edb udstyr (det er meget :-)sat i en strøm skinne af de der usb sluk typer.
Så når jeg slukker min pc slukker alt sat til denne skinne.

Er der noget problem ved det, når den også slukker adsl modem og min router???
Avatar billede varmhund Nybegynder
16. marts 2004 - 13:28 #1
ved ikke så meget om det... Men når jeg slukker for mit cabel modem så skal den bruge 15 min på at finde Net når jeg tænder det igen
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2004 - 16:40 #2
Nu har jeg prøvet 3 gange. Ingen problemer, men min pc er også 3 min om at starte :-)
Avatar billede kenp Novice
16. marts 2004 - 16:54 #3
Der er ikke nogle problemer med at slukke det ned! andet end at du spare strøm :) men det kan jo tage lidt tid inden den får netforbindelse! men det kommer jo an på som du selv skriver hvorlang tid den er om at starte op!
Avatar billede varmhund Nybegynder
17. marts 2004 - 08:11 #4
det er da fino :D
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2004 - 12:59 #5
Ja, der kan godt opstå problemer med dette emne... Det kommer lidt an på hvilket udstyr du har. Nogle routere går i baglås når man tager strømmen fra den og tænder den igen. Så skal man resette den og genkonfigurere den. Dit ADSL modem bør have strøm hele tiden, sådan at der ikke skal bruges ressourcer til at genetablere forbindelse til din udbyder. Det er bare god skik i forhold til din udbyder. Mere for ikke at belaste deres DHCP server mere end højest nødvendigt...
Avatar billede koden Novice
16. juni 2004 - 13:43 #6
det fungerer faktisk fint nu.
Hver gang det hele starter op så er forbindelsen der med det samme...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester