Avatar billede sjqlund Nybegynder
18. marts 2004 - 21:07 Der er 4 kommentarer

Visual Basic 6 til .NET

Jeg har programmeret lidt i Visual Basic 6. Har læst bogen 'Start på visual basic'.
Men nu vil jeg gerne videre.. Da jeg ikke mener at VB6 er det optimale programmerings sprog.. Derfor vil jeg heller ikke gå dybere i det, men i stedet vil jeg hellere lære den forholdsvis nye .NET teknologi.. Dertil har jeg lånt bogen Introdution til .NET..

Jeg har tænkt mig først at gå i gang med Visual Basic .NET, og derfra måske gå videre til C# eller C++, men en ting af gangen..

Jeg vil gerne have en god bog til VB.NET, som er rimelig begynder egnet + Hvad skal jeg købe?

Der er forskellige versioner, nogle til 250,- og nogle til 1000,-
Hvad er forskellene?
Avatar billede sjqlund Nybegynder
18. marts 2004 - 21:09 #1
Ved ikk om jeg gjorde det klart.. Men spørgsmålet er:
Kender i nogle gode bøger? -Links..
Hvad skal jeg købe?
Avatar billede martinhh Nybegynder
18. marts 2004 - 21:10 #2
Jeg har læst Visual Basic. NET Grundbog - Michell Cronberg. Lånte den på biblioteket, så ved ikke lige hvad den kostede, men jeg synes virkelig den var en positiv oplevelse. Den er både for begyndere og mere øvede, og går i dybden med bl.a. objektorienteret programmering.

www.cronberg.dk

Martin
Avatar billede sjqlund Nybegynder
18. marts 2004 - 21:33 #3
Ah.. den ser interessant ud
Og ikke vildt dyr, det noterer jeg, tak ;)
Avatar billede martinhh Nybegynder
18. marts 2004 - 22:12 #4
Det var så lidt ;)