Avatar billede galle2 Nybegynder
14. april 2004 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PCI/Cardbus trådløst netkort

Jeg står og vil opgradere min IBM R40 bærbare PC med et trådløst netkort. Til det formål vil jeg bruge en af mine udvidelses porte. Jeg har så lige søgt lidt på nettet for at finde ud af hvilken type jeg skal bruge, men kan ikke rigtig hitte ud af hvad forskellen på Cardbus og PCMCIA er. Er der nogen der kan give mig et svar på dette og hvilken type man skal så skal bruge? Er der en type der er kompatibel med begge teknologier?
Ved godt at dette spørgsmål måske hører under "Hardware", men nu prøver jeg lige her....

Takker
Avatar billede kenp Novice
14. april 2004 - 22:20 #1
nu ved jeg ikke om din bærbar er forberedt til trådløst netværk! men hvis det er en bærbar! så vil jeg med 99% chance sige at du skal bruge et PMCIA kort.
Avatar billede galle2 Nybegynder
04. januar 2005 - 12:51 #2
Jeg lukker dette spørgsmål. Har fundet svar...
Avatar billede ufomekanikker Nybegynder
15. oktober 2005 - 10:51 #3
hvad var svaret?