Avatar billede mbfstudio Nybegynder
11. februar 2001 - 10:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min computer fryser

Jeg opgraderet min cpu med intel III 866 mhz 133 mhz, 30 gb hd og 256 mb ram, jeg har slettet harddisken og forsøgt at installere windows 98, det er dog en gammel model(ikke 2.udgave) og nu vil den ikke gennemføre installationen, den fryser under systeminstallation, kan det tænkes at den kan køre under windows 2000, eller er der andre kendte faq´s når en ny cpu fryser..
Avatar billede dullerdk Nybegynder
11. februar 2001 - 10:53 #1
Den er vel ikke for varm?
Avatar billede steep30 Nybegynder
11. februar 2001 - 11:51 #2
Er den overclocket?
Avatar billede fico Nybegynder
11. februar 2001 - 12:09 #3
Hardware konfligt ?
Ikke nok køling ?
Avatar billede dullerdk Nybegynder
11. februar 2001 - 13:25 #4
Du kan jo prøve at pille alt den unødvendige hardware ud, idet du instalere windows.
Avatar billede tjmo Nybegynder
11. februar 2001 - 13:52 #5
brug helst ikke win me der kan opstå mange problems især med frysning
bare et lille råd jeg ville give  dig
Avatar billede bassi Nybegynder
11. februar 2001 - 14:17 #6
Har du slået virusbeskyttelsen fra i bios.Jeg har oplevet, godt nok på en ældre computer, at så frøs den under installation af windows.
Avatar billede mikkel-hardwarefaq Nybegynder
11. februar 2001 - 23:33 #7
Det har ikke noget med PC at gøre det er din win cd, prøv en ny.

www.hardwarefaq.dk
Avatar billede mbfstudio Nybegynder
14. februar 2001 - 15:21 #8
Tusind tak for de gode forslag. jeg vil jeres råd.