Opsætning af WiFi accesspoint i andelsejendom
Hej,Er der nogen her med erfaring i opsætning af wireless LAN i ejendomme ?
Jeg skal sætte wireless LAN op i en andelsforening med 16 andele fordelt i 4 store bygninger. De står på en lang række og jeg tænker at et accesspint i midten (på loftet) er nok til at dække alle - er det korrekt antaget ?
Hvordan måler jeg om det er godt nok ?
Hvis det ikke er nok med et accesspoint, kan jeg så blot opsætte andre på de tre andre lofter som så snakker sammen?
Kun et af disse accesspoints vil havde adgang til internettet via en router.
Håber nogen kan hjælpe...
nb. vi taler om et 108 mbit accesspoint.
