Avatar billede ralfi Nybegynder
08. maj 2004 - 11:15 Der er 6 kommentarer

Fil upload til site

Hej

Jeg er igang med at lave et lille community..

jeg har brug for en fil upload, så medlemmerne kan skrive deres egne artikler og poste dem på sitet.. altså en ganske lille fil upload til f.eks. txt filer.. noget der kan hjælpe mig med sådan et script ??

jeg ved ikke ret meget om ASP eller php
Avatar billede ralfi Nybegynder
08. maj 2004 - 17:14 #1
slet ingen der kan hjælpe ???

:(
Avatar billede ralfi Nybegynder
09. maj 2004 - 02:29 #2
er der slet ingen der har eller ved hvor jeg kan finde et godt fil upload script..

sproget er stort set lige meget...
Avatar billede musti776 Nybegynder
09. maj 2004 - 02:47 #3
Avatar billede ralfi Nybegynder
09. maj 2004 - 19:37 #4
jow tak den tror jeg faktisk er rigtig god.. men jeg har brug for en der kan fortæller mig hvordan jeg implementere den så den virker korrekt..

please help !!
Avatar billede ralfi Nybegynder
10. maj 2004 - 13:08 #5
synes det er underligt at der ikke er flere der svare.. hvor er i henne alle sammen..??

det her spørgsmål burde da ikke være så svært hva?
Avatar billede delphinarious Nybegynder
07. juni 2004 - 19:50 #6
Det er heller ikke særlig svært, men gratis arbejdskraft er ikke nemt at finde.. Er du villig til at betale for det, er du velkommen til at sende mig en mail på: darkey83@tdcadsl.dk