Motorola Surfboard
Hej,Har efter købet af en ny computer, fået det problem at efter en rum tid bliver jeg "cuttet" af nettet. Har TDC kabel, med dertilhørende Motorola Surfboard 4200. Har prøvet at hente den sidste nye driver MEN.... Syntes specielt at det er når jeg har en p2p klient kørende og så sammentidig går på netttet eller læser mail... Mon nogen har prøvet det samme, eller er der nogen der kunne vide hvad der er galt??????
Mvh
Michael
