Avatar billede micca Nybegynder
24. maj 2004 - 09:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Motorola Surfboard

Hej,

Har efter købet af en ny computer, fået det problem at efter en rum tid bliver jeg "cuttet" af nettet. Har TDC kabel, med dertilhørende Motorola Surfboard 4200. Har prøvet at hente den sidste nye driver MEN.... Syntes specielt at det er når jeg har en p2p klient kørende og så sammentidig går på netttet eller læser mail... Mon nogen har prøvet det samme, eller er der nogen der kunne vide hvad der er galt??????

Mvh

Michael
Avatar billede werd Nybegynder
24. maj 2004 - 09:42 #1
hey.. du må ikke have 2 ens spørgsmål åbne. Hav dog lidt tålmodighed!!
Avatar billede micca Nybegynder
24. maj 2004 - 09:48 #2
så er det andet slettet mester!
Avatar billede werd Nybegynder
24. maj 2004 - 10:23 #3
fint.. bare lige husk at der gerne må gå lidt mere end 3 dage før du laver det nye.

kører du med usb mellem modem og com?
Avatar billede cdc Novice
24. maj 2004 - 11:17 #4
for god orden skyld står det i reglerne i 2.1.11: oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

link: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Så prøv at læs reglerne i gennem så du ikke laver samme fejl en gang til :o)

/cdc - CoAdmin
Avatar billede micca Nybegynder
24. maj 2004 - 13:32 #5
ja, -usb. og ok :-)
Avatar billede werd Nybegynder
24. maj 2004 - 15:16 #6
ok - hvofor ikke bare køre med alm kabel?
Avatar billede micca Nybegynder
24. maj 2004 - 17:41 #7
har 2 computere sat til, og det er den anden der bruger netv. kabel! Men kan selvfølgelig købe en router... Har godt hørt at det kan være usb der er problemer med
Avatar billede squashguy Nybegynder
24. maj 2004 - 17:44 #8
Som bemærkning kan jeg fortælle, at jeg ikke har gode erfaringer med usb porten på 4100 modellen. Den var ret ustabil. lan porten har jeg dog aldrig haft problemer med.
Avatar billede werd Nybegynder
25. maj 2004 - 00:49 #9
kort sagt.. en router ville nok være løsningen på dit problem, desuden bliver der jo då også plads til en 3. og en 4. computer hvis det nogensiden skulle blive aktuelt.
Avatar billede micca Nybegynder
25. maj 2004 - 09:42 #10
....
Avatar billede pehory Nybegynder
25. maj 2004 - 14:11 #11
Du kan også bare have netværkskabel til computer 1 og så et netværkskabel derfra og til computer 2. Det kræver dog 2 netværkskort i computer nr. 1, og at den er tændt for at computer 2 kan komme på.
Så en router er at fortrække.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester