Avatar billede tommyv Nybegynder
24. maj 2004 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af printer til 600-700 kr.

Er der nogen der kan anbefale mig en ny printer til omkring de 600-700 kr.? Jeg har været inde og kigge på www.edbpriser.dk, men kender ikke så meget til de forskellige printere... Så egne erfaringer er velkomne ;)
Avatar billede snap Nybegynder
24. maj 2004 - 14:00 #1
Lexmark Z 705 som også laver udmækede billeder, du kan også selv fylde patronere op og når du sætter dem i igen kan du få printeren til at se dem som nye
Avatar billede lefre Nybegynder
24. maj 2004 - 14:03 #2
Jeg har generelt gode erfaringer med HP og dårlige erfaringer med Canon. Har også haft gode erfaringer med en Lexmark, men den var noget dyrere i blæk end HP.
Hvis jeg var dig, ville jeg nok købe en af disse to fra HP.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39996
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=67520
Avatar billede tommyv Nybegynder
04. juni 2004 - 12:14 #3
Det blev en HP 3550. Mange tak for hjælpen :)