Gamespy arcade.
Da jeg i forbindelse med formatering genindstallerede game spy og ville starte op på en rask gang bf.vietnam,fik jeg meddelelsen(oversat til dansk")vent gamespy er nødt til at hente nogle filer førend du kan komme ind i arcaden".Og der stod min pc"er og hentde og hentede i FIRE timer.det er da helt hen i vejret jeg har en 256/256 forbindelse,og det tager sindsygt lang tid at komme ind på gamespys hjemmeside så jeg har givet op ell.hva"
er der mon galt,er det mon mine indstillinger jeg kunne godt bruge gamespy før formatering.
