Trådløs netværksforbindelse viker ikke
Hej,Jeg har pludselig fået et meget træls problem, idet jeg har problemer med at koble op mod Internettet. Jeg har fundet ud af at jeg ved at fjerne netkortet, genstarte maskinen og lade maskinen installere netkortet igen, så kan jeg køre Internet igen. MEN når jeg så lukker maskinen og startet igen senere, kan jeg IKKE køre Internet, men er igen nødt til at fjerne netkortet, genstarte og lade maskine finde det igen og installere driverne. DET ER MEGET, MEGET træls. Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?
