Alle mine drivere er væk så jeg kan ik få forbinelse til nettet
Jeg har en ven som har smidt alle mine drivere væk...Hvad gør man? Jeg kan ikke få forbindelse til internettet, da mit netværkskort bare bliver hamrende varmt hver gang jeg smider det i - og desuden gør at computeren ikke vil starte...
Windows kan heller ikke finde min bundkortsforbindelse til internettet...
Skal jeg smide den ned til en computerforhandler??? Eller kan jeg købe nogle nye et sted (i så fald hvor?)
Håber meget på hjælp
Mvh
Nooben
