Avatar billede zahi Nybegynder
01. juni 2004 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ADSL på en ISDN linje

Hej!

Jeg har installeret ADSL forbindelse på min gamle ISDN linije, og har valg at jeg vil beholde min ISDN LINJE.

Den virker fint, jeg kan komme på nettet osv. men nÅr jeg står ud på skrivebordet får jeg helle tiden en "timeglas" ligesom der kører noget bag i systemet.

Er det nogen der kan hjælpe med at "fjerne" det altsa at der ikke står nogen "timeglas" ?
Avatar billede anddk Praktikant
01. juni 2004 - 11:55 #1
Har du firewalle og antivirus på din Pc ?? Det lyder som om du har fået sasser virus.
Avatar billede zahi Nybegynder
01. juni 2004 - 12:06 #2
Det tror jeg ikke.

For det første det er en helt ny bærbar og for den anden har jeg tjekket med Norton Antivirus om der ligger noget virus på computeren.

Hvis tager netværks kabel ud af comuteren forsvinder den timeglas.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
01. juni 2004 - 13:37 #3
Det kunne også være noget spyware, som ikke bliver fanget af antivirusprogrammet.

Prøv at scanne med Ad-aware fra www.lavasoftusa.com
Avatar billede anddk Praktikant
01. juni 2004 - 18:25 #4
Hvis du ikke har firewall på og bare sætter den på en fast forbindelse får den blaser og sasser meget hurtigt. (under 1 min nogle gange). Hent stinger og kør et chek med den. Hvis du ikke kan starte det op, så prøv i fejlsikret tilstand.

http://download.nai.com/products/mcafee-avert/stinger.exe

Derefter køre du en windows update for at hente de opdatinger MS har lavet til sasser og blaster.

Så skal du også have en firewall på, hent evt. en gratis ZoneAlarm. www.zonealarm.com

Så bure du være kørende.
Avatar billede anddk Praktikant
01. juni 2004 - 18:26 #5
Lige en ting til. Hvis din Norton ikke er opdateret finder den slet ikke de nye viruser.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester