ADSL på en ISDN linje
Hej!Jeg har installeret ADSL forbindelse på min gamle ISDN linije, og har valg at jeg vil beholde min ISDN LINJE.
Den virker fint, jeg kan komme på nettet osv. men nÅr jeg står ud på skrivebordet får jeg helle tiden en "timeglas" ligesom der kører noget bag i systemet.
Er det nogen der kan hjælpe med at "fjerne" det altsa at der ikke står nogen "timeglas" ?
