Avatar billede medazza Nybegynder
06. juni 2004 - 14:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Templatemonster.com ?

Hej.

Jeg har siddet og kigget lidt på de website templates på www.templatemonster.com - og i den forbindelse har jeg nogle spørgsmål.

1. Hvordan foregår det i praksis.
2. Hvordan ændrer man i sitet til ens eget behov, her tænker jeg  på flash delen. Jeg har hentet deres free version flash for at kigge på det, html delen er jo nem nok at ændre i, men flash forstår jeg ikke, der er ikke noget at se når jeg henter det ind i flash Mx.
4. Skal man have både hmtl delen samt flash delen på sit site, her tænker jeg, det er jo ikke alle som kan eller vil se flash.
5. Hvis jeg vælger at købe et sådant flashsite, er der så evt. nogle herinde som er en haj på området som kunne tænke sig at hjælpe med at tilpasse det til mit behov.

Mit site skal repræsentere mig som fritidsfotograf, dvs men info omkring mig og mit arbejde, samt vise udvalgte billeder.

Til sidst, er der nogle tilsvarende sites i DK som template monster ? Skulle der være nogen herinde som kan lave tilsvarende til en billig penge er jeg interesseret. Jeg orker ikke at lave for meget web, da jeg for det første ikke er en haj og hellere vil bruge min tid på billeder :)

Jeg kan evt. også kontaktes på contact@condrup.dk

Mvh Ole C
Avatar billede medazza Nybegynder
06. juni 2004 - 20:58 #1
Jeg går ud fra der ikke er nogen som kan svare på ovenstående.
Avatar billede medazza Nybegynder
06. juni 2004 - 21:13 #2
Ok, lukker denne og opretter en mere præcis formulering.
Avatar billede Kengun Praktikant
06. juni 2004 - 22:03 #3
Jeg ser at du ikke har opprettet noget nyt, så jeg vil forsøge at svare lidt her :)

1) Jeg kender ik hvordan det hele foregår hos templatemonster.com men vil forsøg at svare dig aligevel :)

2) Nogle gange så er det slig at flashen henter teksten fra eksterne .txt file, som ligger i samme folder. Disse file ændrer du så i (med f.eks. Notepad) og din tækst vil så komme frem i flashen. Andre gange så får du .fla filen, som du må åbne i Flash og selv redigere og tilpasse slig at den passer dig.

3) Hvor er spørgsmål nr 3 ;)

4) Du skal ik lægge opp .fla filerne, men det normale er at du lægger op .html (.htm) og .swf filerne. Og som nevt i mit punkt 2; også nogle gange .txt file.

5) Jeg kan forsøge at hjælpe dig med at tilpasse det til dit behov, men jeg er ingen prof og kan ik love dig at jeg kan klare alt. Men normalt så synes jeg det er enklere at tilpasse end at lave hele flash'et fra bunden. Men noget kender jeg da til flash. Og du får sikkert hjælp af nogle andre her inde hvis det stopper op.

Klik mit nick hvis du ønsker at kontakte mig.