Avatar billede staalanden Nybegynder
10. juni 2004 - 20:05 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Sang fra reklame

Halløjsa,

Den sang de spiller i reklamen til "SKADESTUEN" (ja, det program der kommer på 3+ om torsdagen"

Hvem har lavet den, og hvad hedder den? :)

- Takker :>
Avatar billede pallas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:11 #1
Her kan du da lige lytte til den :-) http://www.ceruleantown.com/anthony/media.shtml
Avatar billede pallas Nybegynder
10. juni 2004 - 20:12 #2
Who wrote the theme music for ER?
The ER theme was composed by James Newton Howard. Mr. Howard has composed the original scores to many prominent motion pictures, including Grand Canyon, Outbreak, and many others. Run him through the IMDB for more information.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2004 - 20:28 #3
pallas> læs lige spørgsmålet - det er ikke det han spørger efter ;)
Avatar billede kapla Nybegynder
10. juni 2004 - 21:19 #4
Dido - Here with me
Avatar billede pallas Nybegynder
10. juni 2004 - 21:41 #5
Nå den *ss* http://www.beatgreets.com/display.pd?path=7707&prodnum=3015424

John>> undskylder for spam og masser af brugt tid på at forsøge at besvare et spørgsmål :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2004 - 22:11 #6
*LOL* det var jo dig selv *ROFL*
Avatar billede pallas Nybegynder
10. juni 2004 - 22:24 #7
John >> er du altid så nedvurderende overfor folk som forsøger at hjælpe ?
Avatar billede staalanden Nybegynder
10. juni 2004 - 22:30 #8
Tark, pallas smider ud os et svar? :)
Avatar billede pallas Nybegynder
10. juni 2004 - 22:31 #9
Selv tak staalanden :-)