Avatar billede madz15 Nybegynder
12. juli 2004 - 19:22 Der er 11 kommentarer

Søger grafiker/webdesigner (betalt arbejde)

Hej,
Vi søger en grafiker der kan designe flotte sider. Programmeringskenskab er ikke nødvendigt.
Skriv hvis Du/I er interesseret og kom f.eks. med nogle referencer/privat hjemmeside som vi kan se lidt på.

Opgaven fortælles til den udvalgte.

På genhør
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
12. juli 2004 - 20:20 #1
Direkte kopieret (igen):

Det kunne sagtens være mig du søger - jeg er selvstændig grafiker, som laver al mit materiale selv, dvs. al 2D grafik, 3D grafik, webdesign, flash programmering, animation, fotos m.m. er skabt fra bunden. Jeg har 4 års erfaring fra reklamebureau, inden jeg startede mit eget firma for et års tid siden.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål - formular finder du på mit website.

Se mit portfolio på www.larsholmgaard.dk

mvh
Lars Holmgaard
Avatar billede Kengun Praktikant
12. juli 2004 - 20:41 #2
der skal ik gives ud E-points hvis der er snak om betalt arbejd. Se Ekspertens regler. derfor lægger jeg en kommentar med at du også kan klikke på mit nick så¨kan vi snakkes ved og måske jeg kan hjælpe med noget design :)
Avatar billede exp Juniormester
13. juli 2004 - 00:02 #3
madz15 >>
Du bedes gennemlæse reglerne - specielt §2.7 & §2.8 - der pointerer, at der ikke må gives både point og anden betaling for svar på et spørgsmål.

Du bedes pointere, hvilken af betalingsmetoderne der er aktuel i denne tråd, eller lukke den.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. juli 2004 - 00:17 #4
du er velkommen til at kontakte os på salg@pezzo.dk eller dirkete til mig på martin@pezzo.dk

for referencer se da vores hjemmeside www.pezzo.net
Avatar billede tt-dk Nybegynder
13. juli 2004 - 01:55 #5
du kan fange mig på th@2media.dk - har bl.a. lavet fbold.dk/embold.dk, peak.dk...du kan se mere på www.2media.dk også
Avatar billede saucer Nybegynder
13. juli 2004 - 10:47 #6
Kontakt os på info[at]duo-interactive.dk

Vores side : www.duo-interactive.dk
Avatar billede uap Nybegynder
13. juli 2004 - 22:18 #7
Kontakt mig gennem http://paperbird.webbyen.dk

Hilsen Anne
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
29. juli 2004 - 23:00 #8
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:19 #9
...lukketid?
Avatar billede Kengun Praktikant
13. september 2004 - 17:19 #10
Hmm, måske madz15 har lidt problemer med at lukke når han er blevet deaktiveret ;)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 17:49 #11
Nå, ja - det kan der selvfølgelig være noget om... :-)