Avatar billede vbcoder Nybegynder
16. juli 2004 - 08:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan i hygge jer herinde

Jeg synes ikke jeg gider bruge tid herinde et stykke tid.

Der er alt for mange der kun har kritik til overs for hvad andre synes er interessant.

Det gælder specielt for artikel sektionen. Prøv at kigge artiklerne igennem og se kommentarerne.

Der er nogle få 'guruer' som får positiv response på snart sagt alt hvad de kan finde på at skrive om.

Tag nu den stakkell dør prøver at øse af sine erfaringer her

http://www.eksperten.dk/artikler/357

Det er da utroligt. Har man ikke noget positivt så hold kæft.
Avatar billede tubber Juniormester
16. juli 2004 - 10:00 #1
Hygge vbcoder :) håber du finder et liv uden for E ellers vender du vel tilbage :)

/Tubber
Avatar billede snowball Novice
16. juli 2004 - 10:19 #2
"Har man ikke noget positivt så hold kæft."

Det vil sige man ikke må komme med kritik, eller fortælle om ens egne erfaringer/meninger hvis de er anerledes end personen der har skrevet artiklen!? Uden kritik bliver man aldrig bedre!

Er godt klar over der er noget der hedder "positivt kritik", men jeg synes nu ikke der er noget slemt ved kommentarene til http://www.eksperten.dk/artikler/357 - ah ok - måske lige den sidste del af evilhoppemis' kommentar, men ellers ikke.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 10:25 #3
Hvordan kan det gå dig så meget på?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 10:50 #4
Jeg syntes din måde at håntere problemet er latterlig, ved bare at smutte på den måde fordi du ikke kan lide ligegyldig kritik. Hvis du bukker under for den slags har du jo 'tabt' og du vil sandsynligvis få problemer senere i dit liv... Mit råd til dig er; søg professionel hjælp
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 10:50 #5
Smider lige et svar ;o)
Avatar billede tubber Juniormester
16. juli 2004 - 12:00 #6
Nu må jeg lige komme med lidt mere.......

Hvad er det for en måde at sable en mening/holdning ned på........især det mcpeterc skriver.........hvor er vi henne hvis folk ikke må ha deres egen mening/holdning.....

Jeg syntes også som snowball skriver at selvfølgelig må man komme med positiv og negativ kritik........men derfor kan vi ikke tage vbcoders holdning fra ham.....

Jeg har selv skrevet en artikel og er sq glad for den kretik der er kommet det er med til jeg kan forbedre den, når jeg lige får tid.......håber da også andre tager det på den måde.....

MEN hatten af for vbcoders beslutning, det er jo kun ham der kender sig selv, og syntes han det er for meget og han f.eks. ved han vil koge over og komme med usaglige ting er det så ikke det rigtige valg han har taget ?

/Tubber
Avatar billede snowball Novice
16. juli 2004 - 12:08 #7
"men derfor kan vi ikke tage vbcoders holdning fra ham"

Det er der vel heller ikke nogen der prøver på !? Tværtimod synes jeg faktisk det er vbcoder der siger at VI ikke må ha' en holdning - eller i hvert fald udtrykke den offentlig ;)
Avatar billede tubber Juniormester
16. juli 2004 - 12:16 #8
tjooo men har han det sådan at vi ikke må ha en holdning er det så ikke det rigtige han gør ?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
16. juli 2004 - 13:08 #9
Prøv hør jeg syntes det er hylende morsomt at vbcoders føler sig forulempet SÅ meget at han opretter et spørgsmål for at fortælle os alle sammen om det-> "I er for onde, jeg kan ikke holde det ud så nu går jeg, Farvel"
LOL... God weekend til jer alle!
tubber-> Grunden til min 16/07-2004 10:50:00 kommentar er at jeg ikke kan tage det seiøst
Avatar billede vbcoder Nybegynder
18. juli 2004 - 21:07 #10
fnis

Jeg ville med dette indlæg prøve at pirke lidt med pinden og se hvad der kom ud ...

mcpeters kommentarer er præcis et eksempel på det der er årsag til at jeg ikke synes jeg vil bruge energi herinde for en tid, så hans svar fortjener en accept.

Jeg mener bestemt at man skal have en holdning og stå ved den. Jeg vil på ingen måde tage nogens mening fra ham/hende men vil med dette indlæg opfordre til lidt mere omtanke i sine kommentarer til andres indsats.

Der synes at være en tendens til at man, fordi man sidder foran en skærm og ikke IRL, glemmer at der er mennesker bag brugernavnene og derfor bruger et sprog og en formulering man ikke ville bruge hvis man stod ansigt til ansigt. Det er en forråelse af den almindelige høflige omgangstone som gør det til en fornøjelse at omgås andre mennesker.

Der er mange positive og hyggelige mennesker herinde og det er bestemt ikke dem der er årsag til at jeg tager en pause.
Avatar billede vbcoder Nybegynder
18. juli 2004 - 21:09 #11
--> tubber ;) jeg har et liv - et godt et endda - hygge til dig også