Avatar billede soreno Praktikant
19. juli 2004 - 10:21 Der er 5 kommentarer

Workaround til spørgsmål uden tekst - til firefox brugere

Hvis du som mig er træt af at skulle reloade spørgsmålsider for at kunne læse teksten kan du lave et bookmark indeholdende følgende (New bookmark):
Name = repair eksperten
Location = java script:(function(){var i,x;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=true;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=false;})();

Hvis du placerer den i "Bookmarks Toolbar Folder" og vælger "View" -> Toolbars -> "Bookmarks Toolbar", så får du en knap over dine tabs hvor du kan trykke hvis siden ikke vises korrekt.

Løsningen er en mindre modificering af denne bookmarklet:
http://www.squarefree.com/bookmarklets/webdevel.html#zap_style_sheets

Som først disabler stylesheet og enabler det igen (ligesom man kan med ikonet nede i statusbaren - bare nemmere, synes jeg).
Avatar billede exp Juniormester
19. juli 2004 - 10:46 #1
Glæder jeg mig til at prøve i aften :-D
Avatar billede freehelp Praktikant
19. juli 2004 - 10:54 #2
ahhhhhh cooool!!!

Tak for et super tip der hermed gør det nemmere for os der bruger firefox :-)

//Freehelp
Avatar billede soreno Praktikant
19. juli 2004 - 12:11 #3
I øvrigt kan man, hvis man som mig ikke bryder sig om at bruge "Bookmarks Toolbar", bruge "browser.throbber" som knap - det er ikonet der indikerer om der loades på siden, default placeret i øverste højre hjørne (det ligner 8 små cirkler placeret i en stor cirkel).

Den kan sætte via about:config siden.

Dvs. gå ind på adressen "about:config", find "browser.throbber.url" og modify til:
java script:(function(){var i,x;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=true;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=false;})();
Avatar billede admin Novice
22. september 2004 - 22:23 #4
kanon; det kommer med i den kommende update;
Avatar billede exp Juniormester
22. september 2004 - 22:33 #5
pssst... admin >>
Du kunne smide det i en E-nyt...?!?

;-)