Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
21. juli 2004 - 11:06 Der er 3 kommentarer

flytning af antenne linksys wmp11 kort

Hej alle eksperter!
Jeg skal have flyttet antennen på mit netkort for at forbedre rækkevidden. min plan er at lave et kabel på ca 6meter af alm antenne kabel og så sætte antennen på der. så jeg leder efter en shop helst i dk der ligger inde med de stik jeg skal bruge. jeg ved ikke hvad de 2 stik  hedder. er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede kenp Novice
21. juli 2004 - 11:29 #1
nu er jeg rimelig sikker på at du absoluk ikke vil få bedre signal, hvis du begynder at bruge antenne ledning!

hvorfor køber du ikke bare en bedre antenne som passer til dit netkort? go der kan du få dem med en stump ledning på!
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
21. juli 2004 - 12:15 #2
problemet er at routeren står i blokken over for mig, i vinduet. Min pc står i stuen og jeg vil gerne have min antenne ud i køkken vinduet så er der direkte "syns" forbindelse. det skulle gerne gøres for små penge.
kenp>> hvad er go?
Avatar billede kenp Novice
21. juli 2004 - 14:12 #3