Avatar billede briann Nybegynder
19. april 1999 - 00:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Wordperfect-pakken

Kan vi ikke få oprettet en kategori, der indeholder punkter om Corel WordPerfect-suite, der blandt andet indeholder WordPerfect, Quattro Pro, Præsentations og Paradox?

Mvh
Briann
Avatar billede Slettet bruger
19. april 1999 - 10:13 #1
Det ville være perfekt
Avatar billede cybles Nybegynder
19. april 1999 - 12:34 #2
Hvad med et område for VMS og DC4 ?
Avatar billede briann Nybegynder
19. april 1999 - 12:43 #3
Det var sikkert en god ide. Jeg ved bare ikke hvad det er for noget:-)

Brian
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 1999 - 20:51 #4
Hvad med en icq eller irc?
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 1999 - 20:53 #5
Hov der var en icq! Damn
/FFN
Avatar billede briann Nybegynder
25. april 1999 - 17:10 #6
Svaret det ville være perfekt kan ikke få point. Pointene gemmes til gruppen oprettes.
Avatar billede thomsen Nybegynder
06. maj 1999 - 23:43 #7
God ide
Avatar billede briann Nybegynder
12. maj 1999 - 19:57 #8
Ja det synes jeg også
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 19:33 #9
Vi vil meget gerne efterkomme dit ønske, men vi får en del \"klø\" lige nu, fordi forsiden ikke længere er overskuelig, med alt det nye som er kommet til. Jeg noterer derfor forslaget, og tager det op så snart vi har løst spm. om en forbedret menu-struktur. Håber du kan vente ;)

Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 19:37 #10
NB.: Kom evt. med forslag til navn på kategori, som kan placeres under et af de eksisterende punkter, og herudover tekst under den kategori. Se evt. de nuværende, hvor der er kommet en kort beskrivelse med. Hvis det kan passes ind, behøver det nemlig ikke nødvendigvis vente ??!!