Avatar billede manon Nybegynder
11. august 2004 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hurtig logon i XP

Hej E

Jeg har ikke så meget styr på XP, men hvordan får jeg den til at gå direkte ind på skrivebordet, dvs loade færdig uden at den spørger om bruger-logon først eller at XP siger at jeg har "Mr.X" og klik på ok for at kommede videre. (ved ikke lige hvordan man forklare sådan noget)

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede snowball Novice
11. august 2004 - 15:01 #1
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
11. august 2004 - 15:18 #2
probleet er nok at der er flere kontoer aktiveret. (sådan som jeg har forstået det)

klik start > aller øverst er der et billede og et navn klik på det > øverst klikker du på tilbage > under Relaterede opgaver klikker du på "Ændring af en anden konto"

og så ellers bare aktivere/deaktivere

hvis der kun er én konto logger den direkte på den konto..
Avatar billede squashguy Nybegynder
11. august 2004 - 15:52 #3
starboy, nu har du vel også kigget på snowball's svar?

at dekativere konti pga den skal logge ind automatisk, er da ikke en brugbar løsning?