Avatar billede m86 Nybegynder
26. august 2004 - 18:21 Der er 5 kommentarer

Gemme besøgte sites

Hej,
kan man på en eller anden måde gemme alle sider man har besøgt på nettet så de ikke skal hentes igen hver gang man er på? Derudover vil jeg gerne kunne læse sider jeg har besøgt uden at jeg skal være tilsluttet internettet.
Har hørt at en proxy kan gøre sådan noget, men når jeg søger efter det finder jeg alle mulige proxy-programmer der beskytter din privatsfære, er mail- og/eller faxservere osv. Det er ikke det jeg leder efter. Kun cache.

Det jeg leder efter er altså et program der kan køre i baggrunden når jeg surfer og gemmer alle sider, under Win2k.

På forhånd tak og med venlig hilsen
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. august 2004 - 18:26 #1
Windows gemme dine sidder når du har været på nettet. Hvis du har været inden på f.eks www.kgi.dk så klikker du på nogen sider så de bliver læst. Når du så logger af nettet og går ind på www.kgi.dk så kommer du ind. Så kan du så gå ind på de sider som du havde været inden på da du var online.
Avatar billede m86 Nybegynder
26. august 2004 - 18:36 #2
Jeg ved ikke om det er noget bestemt fra IE, for jeg bruger Opera. Jeg ved godt der er en begrænset cache-funktion indbygget i browseren, men den prøver stadig at tilslutte til internettet hver gang jeg vil ind på siden. Den henter heller ikke alle billeder.
Avatar billede knudgert Nybegynder
26. august 2004 - 18:44 #3
Brug en offline browser, der findes mange på google.
WinHTTrack ser ud til at være ret god og er gratis.
http://www.httrack.com/
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. august 2004 - 18:46 #4
Ved intet om Opera så overloader det til jer andre
Avatar billede m86 Nybegynder
26. august 2004 - 18:50 #5
Jeg har prøvet HTTrack, der skal man hente hele sider ned på harddisken for at læse den. Men det vil jeg ikke, kun kunne kigge på sider jeg bare hurtigt har besøgt og vil kigge nærmere på senere. Hvis der er nogen der kender Squid til linux, så er det sådan cirka det jeg kigger efter. (http://www.squid-cache.org/)