Avatar billede halifax Nybegynder
07. september 2004 - 15:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office XP & 97 Pro - samme pc.

Hej Eksperter.

Har Office XP cd-rom (fulgte med nyt pc køb) som indehlder Word, Exel, Powerpoint og Publisher.

Kører Windows XP Pro DK og har installeret Office 97 Professional DK da jeg SKAL benytte Access97 til et nødvendigt økonomisystem (Winfinans Small Business - baseret på Access97).

Spørgsmål:
1a Kan jeg fra Office XP installere Publisher alene - ved at vælge Brugerdefineret installation og instalere det i en mappe uden om Office 97 mappen?

Tillægsspørgsmål:
1b Kan jeg endvidere instalere Word og Exell fra Office XP i en mappe for sig og samtidig bevare Office 97, eller skal de installeres "oven i" Office 97?
1c Eller bør jeg alene holde mig til Office 97 installationen?

NB: Min Access 97 installation må på INGEN måde blive smadret.
Avatar billede hcma Novice
07. september 2004 - 16:00 #1
1a)  ja Brugerdefineret  (har d.d. installeret Publisher 2003 på en Win2000 med Office2000 som var uden Publisher)
1b) er meget i tvivl (men det må da kunne lade sig gøre at indstallere brugerdefineret på et andet drev - stadig i tvivl!)
1c) afhængig af punkt 1b  og dermed i tvivl.
Avatar billede gratis Nybegynder
07. september 2004 - 16:27 #2
sad og tænkte på om det ku være en ide at kigge ind her http://www.microsoft.com/office/community/en-us/default.mspx
Avatar billede hcma Novice
07. september 2004 - 17:26 #3
Avatar billede halifax Nybegynder
15. september 2004 - 23:56 #4
catbody, smid et svar, tak. Der kommer åbenbart ikke flere indlæg.
Avatar billede hcma Novice
16. september 2004 - 19:39 #5
svar