Avatar billede mm100 Nybegynder
10. september 2004 - 17:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

SMTP server?!

Jeg sidder i USA, og bruger comcast som internet udbyder. De er sande atomfysikere. Deres erhvervs SMTP server tillader kun 10MB max udgaaende.
Det jeg vil spoerge om er flgd.

Findes der ikke en aaben smtp server som der gjorde for ti aar siden? Eller har spam slaaet dem alle ihjel?

Hvis der goer hvor finde jeg dem, eller i kan bare poste den her.

Paa forhaand tak.

Mikkel Monberg
Avatar billede strych9 Praktikant
10. september 2004 - 18:05 #1
Det findes ikke..
Avatar billede mm100 Nybegynder
10. september 2004 - 18:10 #2
Hmmm, saa hvis jeg vil sende en mail der er stoerre end 10 MB saa skal det goeres gennem en server jeg selv laver eller koeber adgang til. Der maa da stadigvaek findes noget derude.
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 18:57 #3
Vil du låne en FTP-server, eller skulle det være en mere længerevarende løsning?
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 18:58 #4
Hvis det er kan du downloade denne, og så sende mails direkte til folks adresse, uden at gå omkring din ISP

http://www.smtpserver.com-http.com/
Avatar billede mm100 Nybegynder
10. september 2004 - 19:05 #5
Benneharli/ Mange tak for tilbudet, men jeg har brug for en laengere varende loesning. Jeg glemte at fortaelle at jeg bruger mac OSX. Det er derfor jeg ikke har hentet POst Cast server eller et af de andre programmer, kender du evt. et program til Mac?
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 19:07 #6
Mac er for mig som biler for kvinder... Jeg er med andre ord blank ;-)
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 19:10 #7
fandt lige den her... ved ikke om det er noget?

http://www.reitter-it-media.de/software/osxpostfix.html
Avatar billede screem_brille Novice
10. september 2004 - 21:54 #8
benneharli, det passer nu ikke helt, det med kvinder og biler, kender en enkelt kvinde som er auto mekaniker, og hun ved absolut godt hvad hun laver (og hun har bestemt udseendet med sig) ;)
Avatar billede benneharli Juniormester
10. september 2004 - 21:56 #9
*GG*
Avatar billede benneharli Juniormester
25. september 2004 - 22:32 #10
Er det ved at være lukketid? ;-)
Avatar billede mm100 Nybegynder
30. september 2004 - 16:47 #11
det er det ihvertfald, undskyld det sene svar jeg var lige en tur i dk... Mange tak for humor og svar. M