Avatar billede _michael_ Nybegynder
20. september 2004 - 10:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Upgrader home edition til profession

Hejsa... Jeg har en home edition som jeg skal have opgraderet til en professional version. Umiddelbart saa regner jeg med, at der ikke er nogle problemer med enten at installere pro oven i home editionen.

Men desvaerre kan jeg ikke finde noget paa microsoft hjemmeside, hvor man kan opdatere koebe en opgradering af home til pro. Findes saadan en version ikke - skal man koebe en pro-version
Avatar billede milo Nybegynder
20. september 2004 - 10:44 #1
Du kan ikke installere pro oveni en home. Du skal bruge en upgrade pakke, og så vidt jeg ved er der ingen upgradepakke fra home -> pro.

Derfor er du nødt til at fjerne home installationen først, og derefter installere pro.
Avatar billede peet-49 Novice
20. september 2004 - 10:55 #2
Der er da ingen problemer ved, at indstallere pro på home.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
20. september 2004 - 11:10 #3
Damn... Er det godtnok rigtigt, at der ikke findes en upgrade fra home til pro, naar man kan opgradere alle andre version af windows...
Avatar billede peet-49 Novice
20. september 2004 - 11:30 #4
XP Pro upgrade accepterer alle tidligere OSèr
Avatar billede serverservice Praktikant
20. september 2004 - 12:31 #5
enig med peee49 - du skal bare køre xp pro i windows og vælge opgradér
Avatar billede hcma Novice
20. september 2004 - 16:00 #6
også enig med peet49
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. september 2004 - 10:28 #7
Ok... tak for svarene.... Jeg har ledt lidt paa Microsoft's hp, men kan ikke finde det. Er det muligt at koebe og downloade via nettet?
Avatar billede _michael_ Nybegynder
17. juni 2005 - 06:15 #8
Lidt oprydning :)