Avatar billede peter_e Nybegynder
30. september 2004 - 16:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MP3 USB Enhed bliver ikke fundet at Windows - Creative Muvo NX

Hjælp!

Windows XP SP2.

Der er vel ikke så meget mere at sige. Windows finder ikke enheden. Når jeg lister USB controllers in Device Manager, så er det otte - skal der være det? (4 hedder 'USB Root Hub' og de andre 4 hedder noget med universal host controller eller enhanced 2.0 controller).

Hvad kan jeg gøre? Jeg håber at I kan hjælpe...

Mvh,
Peter
Avatar billede levich Nybegynder
30. september 2004 - 16:40 #1
Har lige prøvet med min egen her efter install af SP2 - det virker ligesom før. Virkede din før?
Avatar billede peter_e Nybegynder
30. september 2004 - 16:45 #2
Den er ny, så jeg har aldrig set den være tilsluttet. Kan det være at plug and play på USB portene slet ikke virker?
Avatar billede levich Nybegynder
30. september 2004 - 16:59 #3
Alt er muligt. Prøv på en anden computer med win xp. Hvis den stadig ikke virker, skal du nok til butikken og klage.
Avatar billede peter_e Nybegynder
01. oktober 2004 - 10:54 #4
Tak for tiden - det svar kunne jeg selv være kommet med, og jeg tager derfor selv pointene. Det er vist rimeligt nok.

Hav en god weekend.

Peter
Avatar billede peter_e Nybegynder
01. oktober 2004 - 10:54 #5
Svar