Avatar billede laumann Nybegynder
04. oktober 2004 - 10:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fonte og Quark 6

Hej

Jeg sidder med OS X og Quark 6, og er en lille smule rookie når det kommer til fonte. Jeg vil gerne have mulighed for at være sikker at fonte er vedhæftede når jeg udskriver PS fil. Hvor checker man dette?
Avatar billede laumann Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:25 #1
Er der virkelig ingen der kan hjælpe med dette??

Så lad mig omformulere det:

Hvordan er jeres indstillinger i Quark 6 til en trykklar PDF, og SKAL igennem distiller, arkiver som PDF fra Quark er ikke en mulighed for mig.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
04. oktober 2004 - 15:15 #2
Du er nødt tilførst at sikre dig at din printer er en PostScript-printer.
(jamen det er den)

OK. Så skal du åbne dine indstillinger i QXP og indstille printeren til at medtage fonte HVER gang.
-ellers gør den det ikke.

Alt efter printermodel hedder dialogen næsten altid noget forskelligt.
-eller også er det noget det samme.

Dialogen er i hvert fald 100% sikkert at finde i QXP.
-her skal man nemlig finde, døbe og redigere hver enkelt printer, for sig.

God arbejdslyst . . .