Avatar billede joe-a Nybegynder
01. november 2004 - 10:36 Der er 2 løsninger

Call of duty crasher i multiplayer

Hejsa alle eksperter

Jeg har fået et problem efter at jeg har formateret min computer om.
Når jeg vil spille Call of duty samt Call of duty united defensive multiplayer, så går der kun 5-10 min inden at spillet crasher. Det vil sige at skærmen bare fryser, og at lyden står og hakker, når det sker er der kun en ting at gøre, og det er at trykke på reset knappen :-(
Hvis jeg derimod kører dem som singelplayer er der intet i vejen.
Har prøvet at lukke gamespy samt messenger men det hjælper heller ikke. Hvad kan det skyldes ?
Havde ingen problemer før omformatering, det er selvfølgelig også originale spil.
Det skal siges at jeg har flere harddiske i min computer, og at jeg ikke har haft slettet Call of duty, men derimod bare installeret det igen i den gamle mappe for at få de respektive filer ind i reg. Databasen. Drevet som spillet ligger på, har forøvrigt også fået nyt drevbogstav, da jeg har ompatisioneret et andet drev. Men alt dette burde vel ikke have noget at sige, når jeg har installeret spillet på ny ? Eller kan der ligge nogle rester i stien som kan lave rod i den ? For som sagt virker det fint i singel player delen. har ikke prøvet om det kun er det spil det er galt med, men vil lige prøve at ligge min MOHAA ind også, for at se om det ter sig ligesådan.
Håber at der er en der kan hjælpe mig
Avatar billede joe-a Nybegynder
08. november 2004 - 08:16 #1
Lukker her og opretter andet sted
Avatar billede joe-a Nybegynder
06. oktober 2006 - 11:30 #2
Fandt ud af, det var driveren fra ATI :-(