Avatar billede boergepe Nybegynder
12. marts 2001 - 10:48 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Azero - pro et contra?

Jeg får brug for noget der ligner et ”FireSite Plus-abonnement” i løbet af et par måneder – og havde faktisk bestemt mig for azero, der synes rimelige med priser i forhold til ydelser.

Men – i den senere tid er der i en brugergruppe flere og flere negative kommentarer om support, manglende svar på henvendelser osv., så jeg har mistet lidt af tiltroen. 

Er der nogle der gider øse af erfaringerne med azero – evt. om årsagerne til de påståede serviceforringelser.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 10:51 #1
Jeg har Azero og udover et nedbrud på den Webbaserede Mail lørdag aften/nat har jeg aldrig haft problemer med dem. Selve hjemmesiden var ikke nede kun min mail. Derudover skal det også siges at jeg ikke ringer forfærdeligt meget til supporten. Har gjort det og fik et fint svar.

http://www.fotx.net/nikolajdu
Avatar billede keysersoze Ekspert
12. marts 2001 - 10:52 #2
lige så snart nogle vokser bare en lille smule, så bliver der problemer med alt da der ikke er tid til alt det sjove ved at drive sådan en forretning...

og pga. priserne kan de fleste ikke bare ansætte flere og flere mennesker...

en anden grund er også, at en rimelig stor del kunder tager forholdsvis utrolig meget tid, da de optager meget tid med simple spørgsmål, som egentlig slet ikke hører til...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 10:54 #3
Jeg giver Keyser ret her. Faktisk har azero.dk ganske omfattende supportsider. Der er flere dages læsning hvis man gider. Problemet er nok at folk giver op og løfter knoglen i stedet. De giver faktisk gode svar på næsten alt.
Avatar billede disky Nybegynder
12. marts 2001 - 10:54 #4
jeg har haft www.azero.dk som hotel længe og er tilfreds med deres service.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. marts 2001 - 10:56 #5
Normalt bruger jeg ikke den Webbaserede mail, men jeg var i Kolding i weekenden og havde derfor brug for den. Der var det selvfølgelig ærgeligt at den gik ned - Heldigvis skete det lørdag omring kl 23.00 og den kørte ihvertilfald søndag formiddag da jeg loggede på igen.
Avatar billede nicolair Nybegynder
12. marts 2001 - 11:01 #6
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. marts 2001 - 11:08 #7
Kig ind her www.web-sale.dk
Avatar billede boergepe Nybegynder
12. marts 2001 - 11:35 #8
UPS - der røg 100 point, som jeg ellers ville have givet til \"disky\" - opretter gerne en \"dummy\", hvis du ønsker det ?
Ellers tak - fint nok for mig. Selvfølgelig kan man ikke regne med, at der ansættes et par mand for at svare på tåbelige spørgsmål - til de priser!!
Avatar billede cholm Nybegynder
12. marts 2001 - 11:56 #9
En lille bemærkning efter \"lukketid\"

Jeg har to domænenavne liggende hos Azero, og der har aldrig været problemer med tilgangen til selve siderne, hvorimod at jeg har haft en del problemer med deres mailservere, såvel POP3 som webmail.

Jeg har lige bestilt et domæne mere, og det ser ud til at deres \"alt er klar på en time\" koncept ikke længere helt holder vand.

En anden sjov ting, er at det også er længe siden, at jeg har modtaget regninger fra dem :-)

Ovenstående er ingen kritik, da jeg udmærket er klar over, at der er sammenhæng imellem pris og kvalitet.

/cholm
Avatar billede boergepe Nybegynder
12. marts 2001 - 13:37 #10
>cholm - tak for interessen. Mailserver-problemet er jeg klar på - også at de skal have længere tid til oprettelse. Men - \"regninger\" lyder ikke rart, da de næppe med de priser kan svømme i penge.
Avatar billede cholm Nybegynder
12. marts 2001 - 13:44 #11
Nej, det er sjældent et positivt tegn hvis et firma får problemer med deres administrative opgaver...

/cholm
Avatar billede jozef Nybegynder
13. marts 2001 - 15:56 #12
Jeg er meget ny i faget... og er ikke klar over hvor tålmodig man skal være.

Jeg har for 8 dage siden bestilt et FiresitePlus abonnement samt 2 domænenavne - hos Azero. Jeg har rykket for svar 2 gange (via mail) og jeg har ikke hørt så meget som en flyvende ... hverken via mail eller den kgl. danske post!

Er det som det plejer - eller skal jeg kigge mig om efter en anden udbyder?
Avatar billede boergepe Nybegynder
13. marts 2001 - 18:28 #13
>jozef - mon ikke problemet skyldes, at de arbejder med tungen ud ad halsen for at følge med? Jeg fik 6. februar besked på, at de havde brug for MINDST 7 dage til en oprettelse. Vil du godt være venlig at fortælle, hvad der videre sker - tak - da jeg selvsagt er meget interesseret.
Avatar billede cholm Nybegynder
13. marts 2001 - 21:19 #14
jozef >

Prøv at se mit spørgsmål fra i dag:
http://www.eksperten.dk/spm/56371
/cholm
Avatar billede jozef Nybegynder
20. marts 2001 - 12:13 #15
Jeg ville blot lige fortælle (især boergepe).... Der gik 14 dage fra jeg henvendte mig første gang til jeg fik noget der lignede et svar! Det var desværre lige rigelig tid for mig - så jeg fandt noget andet brugbart. Der er træls - jeg havde jo ellers hørt at Azero skulle være fint til prisen.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester