Avatar billede nyegaard Nybegynder
29. november 2004 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

centerer layout

Hejsa....jeg har lige flækket en hjemmeside sammen i photoshop! Jeg har sat iframes i den da det er det jeg ønsker!

Mit spørgsmål er så om det er muligt at centerer siden i browseren uden at bruge indrykningsfunktionen!?! Da jeg gerne ville have at den er centreret i IE, men også er det når man trykker foretrukne menuen frem!!!
Avatar billede nyegaard Nybegynder
29. november 2004 - 13:45 #1
http://www.sdf1.dk/sl1-2/ hvis det har nogen interesse
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. november 2004 - 13:48 #2
hvis du i din tabel skriver align="center" altså i din <table align="center"> det er en mulig løsning.
Avatar billede nyegaard Nybegynder
29. november 2004 - 13:59 #3
jeps det virkede...tak for et hurtigt svar!!! Skriv et svar og pointene er dine!!! 1000 tak igen
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. november 2004 - 14:01 #4
det var så lidt :)
Foresten så ser siden rigtig godt ud faktisk og ser også godt ud i Firefox.
Godt arbejde.
Avatar billede nyegaard Nybegynder
29. november 2004 - 14:05 #5
1000 tak....du kan gå ind på hovedsiden www.sdf1.dk og under showroom kan du se hvad jeg ellers går og roder med :D