Avatar billede pyroman Nybegynder
30. november 2004 - 21:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

exp.dk og Firefox

Jeg har netop lagt mærke til at der inde på indlæg siderne er en lille "Get Firefox" reklame i venstre side...
Er det så ikke lidt skidt at exp.dk nogle gange ikke vises ordentligt i firefox?

Har andre ikke også oplevet lignende problem med at alt teksten ikke vises, og der kun vises kanter og top??

Kunne man håbe på en lille Firefoc optimerings-opdatering?
Avatar billede exp Juniormester
30. november 2004 - 22:20 #1
Det er ikke noget der lige umiddelbart er en opdatering på vej til.

Og det er af den simple grund, at ingen aner, hvorfor det sker...

www.eksperten.dk/spm/545477
Avatar billede snowball Novice
30. november 2004 - 22:32 #2
I http://www.eksperten.dk/spm/550580 nævnes en workaround
Avatar billede admin Novice
01. december 2004 - 12:44 #3
Jeg har bygget en workaround ind i Eksperten.
Avatar billede exp Juniormester
01. december 2004 - 12:48 #4
Uuhh :-D

Glæder jeg mig til at komme hjem og se :-D
Avatar billede snowball Novice
01. december 2004 - 13:41 #5
admin: Beklager at måtte skuffe dig, men din løsning virker åbenbart ikke.

Screenshot af det første spørgsmål jeg lige har åbnet i Firefox: http://exp.geertsen.dk/exp_firefox.png
Avatar billede snowball Novice
01. december 2004 - 16:11 #6
FireFox 0.9.3 er åbenbart ligeglad med din workaround, men FireFox 1.0 ser ud til at være mere glad for den. Her kommer fejlen i hvert fald ikke med det samme ;)
Avatar billede exp Juniormester
01. december 2004 - 17:26 #7
... men den kommer :-)

Af og til...
Avatar billede pyroman Nybegynder
01. december 2004 - 17:36 #8
Ja - det havde jeg ellers ikke lagt mærke til - men den kommer ikke ligeså ofte som da jeg kørte med v0.9
Avatar billede pyroman Nybegynder
14. december 2004 - 20:20 #9
hmm - fint - lukker her...