Avatar billede nmouse Nybegynder
16. marts 2001 - 00:55 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Menu grafik savnes, hvem har ideen, og kan lave denne menu til www.avirus.dk

Jeg har en rigtig dårlig menu system på www.avirus.dk og jeg vil spørge om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde på/krere et til mig, jeg kan ikke det der med grafik, - man kan se forsøget på siden, så var det jeg har lavet en skitse til hvordan jeg havde tænkt mig det på:
http://www.avirus.dk/nyt_menu-system.jpg
men hvis du har andre ideer.... så kontakt mig, på chris@kjoelbo.dk eller ICQ#13433557
Avatar billede springer Nybegynder
16. marts 2001 - 08:41 #1
http://www.jpowered.com/ er der gratis menuer

ellers søg på www.altavista.com efter java menuer. Der er mange at vælge i mellem.
Avatar billede staz Nybegynder
16. marts 2001 - 08:43 #2
Jeg vil godt prøve. Du kan se mit seneste værk på www.pixel-studios.dk. Men din side, undskyld men den er jo ikke ligefrem lækker. Hvis du smækker et par hunderede point mere i, så laver jeg også et komplet design til dig ok.

---- Staz ----
Avatar billede coinz Nybegynder
19. marts 2001 - 09:22 #3
eehhmmm.... finder noget i eftermiddag
Avatar billede coinz Nybegynder
21. marts 2001 - 16:25 #4
damn glem det...
Avatar billede cain Nybegynder
21. marts 2001 - 16:32 #5
drop dog den ide med rød og hvid...
Find på noget andet med den menu...
Er det noget ligende min menu....
http://www.cain.subnet.dk/index2.html
Avatar billede cain Nybegynder
21. marts 2001 - 16:35 #6
glem subnet de er nede igen.....

http://www.whitehat.dk/cain
Avatar billede cain Nybegynder
21. marts 2001 - 16:36 #7
Avatar billede osaka_san Nybegynder
24. august 2001 - 13:53 #8
Du kunne jo også lege lidt med selv at lære det ;-)

Det kan klares forholdsvis pænt helt uden grafik. Det vil selvfølgelig blive pænere med lidt gfx, men man skal jo starte et sted ;-)

http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=171

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Builder.dk

Avatar billede zuma Nybegynder
08. december 2004 - 10:45 #9
Jeg har lavet 1 med et script / yderst pladsbesparende se det her
www.nkfpigerne.dk -

kan designes og opbygges og placeres som man har lyst til.

//JH
Avatar billede zuma Nybegynder
08. december 2004 - 12:54 #10
Jeg har lavet 1 med et script / yderst pladsbesparende se det her
www.nkfpigerne.dk -

kan designes og opbygges og placeres som man har lyst til.

//JH
Avatar billede nmouse Nybegynder
08. december 2004 - 18:32 #11
Er kommet videre, det var et gammelt spørgsmål, som jeg ikke har fået lukket.. sorry...
- lukker det nu.
Avatar billede nmouse Nybegynder
08. december 2004 - 18:34 #12
Er kommet videre, det var et gammelt spørgsmål, som jeg ikke har fået lukket.. sorry...
- lukker det nu.