Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
16. december 2004 - 21:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ny printer fra hp

Vores gamle multimaskine er ved lynnedslag gået død - men hvilken skal vi nu købe ?

Den gamle var en Printer, fax, scanner og kopimaskine - det er en lign jeg søger....

Jeg vil desuden denne gang også gerne have LAN i den, så den kan kobles til netværket...

Men hvilken burde jeg kigge på ?

Vi havde før en PSCxxx - er sådan en at anbefale ?
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=78187

eller skal jeg bare tage en:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=112674

Begge ser ud til at have LAN tilslutning, ihvertfal hvis man kigger på den sidste via SHG's hjemmeside...

At den ene har trådløs tilslutning er lige meget da det ikke er ofte vores wlan er aktiveret...

Printeren må desuden gerne printe billeder rigtig pænt..
Og prisen må ikke overstige 2800 kr!

Hilsen Peder
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. december 2004 - 04:47 #1
2610'eren printer i temmelig meget større opløsning og hastighed end PSC 2510, så af de to er der ikke tvivl om hvad er bedst. Specielt hvis vi snakker billeder.

Det samme er gældende ved scanneren - højere opløsning.
Og så har den dobbelt så meget hukommelse.

Det lader til at PSC 2510'eren er en lidt ældre model, specifikationsmæssigt, hvor du betaler ekstra for den trådløse mulighed. Så har du ikke behov for den, så er der ingen grund til at vælge 2510'eren.
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
25. august 2005 - 23:41 #2
Takker, beklager jeg ikke vendte tilbage..

Hvis du vil ha point, så smid et svar ;)
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
25. august 2005 - 23:41 #3
abonner
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. august 2005 - 08:17 #4
Jeg håber da du fandt den rigtige printer :-)
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
11. november 2005 - 16:41 #5
Jo tak, vi fik en officejet af en slags, den funker rigtig fint.. :)