Avatar billede martin_maage Nybegynder
03. januar 2005 - 17:04 Der er 9 kommentarer

HP PSC 2110 skrive blanke sider ?

Hej folkens

Jeg har for noget tid siden købt en hp psc 2110 all-in-one printer og den virkede fint i starten på min computer. Men så i midten af november opgraderede jeg min computer og købete blandt andet nyt bundkort, et asus K8V SE Deluxe og en Athlon64 og da var det så jeg fik problemer med min printer. Før virkede det fint og der er heller ikke nogle problemer på mine andre computere og laptops. Men lige netop min primære pc nægter bare at skrive noget som helst ud. Når jeg fx prøver at udskrive windows test side, så kører den bare papiret igennem UDEN at skrive på det :S
Den eneste måde jeg kun få den til at skrive lidt er ved at udskrive test sider fra HP egen toolbox under udskrift indstillinger.

alle mine pc'er bruger Windows xp home eller profesionel (lovlige), min computer med problemet er den eneste med usb 2.0

Er der nogle som har haft det samme problem, et lignende eller har en ide til hvad der kan være galt? Det virker som sagt på alle andre pc'er en min nye computer.

Mvh. Martin
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2005 - 17:07 #1
er der ikke en af de andre der også har usb , du kan teste printeren på
den kan også køre på usb 1,1 det er bare lidt langsommere om at starte
Avatar billede martin_maage Nybegynder
03. januar 2005 - 17:11 #2
Jamen alle mine andre pc'er virker uden problemer, undskyld hvis det er lidt forvirende at læse, jeg er ikke den bedste til at beskrive noget :)

Jeg har prøvet og sætte den til 2 andre almindelige pc'er som har usb1.1 og der er der ingen problemer.
Jeg har også prøvet at sætte den til mine 2 bærbare computere med usb1.1 og der er heller ingen problemer.

Det mærkelige er det er kun min nye pc med et k8v se deluxe bundkort fra asus, hvor problemet opstår
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2005 - 17:14 #3
fjern alt der har med printeren at gøre under pogrammer og i enhedshåntering
tag stikket ud (må først sættes i igen når den beder om det )
genstart , lad win instalere hvad den finder , og instaler herefter printeren igen
Avatar billede martin_maage Nybegynder
03. januar 2005 - 17:17 #4
har jeg prøvet, formaterede og geninstallerede min pc i går aftes. Jeg har forsøgt mig med den driver cd som fulgte med og den nyeste fra hp's egen hjemmeside. og det har et hjulpet en hat-fis

og jeg har også først sat printeren til da jeg blev bedt om det under installationen
Avatar billede bredker Nybegynder
03. januar 2005 - 19:45 #5
ja , så ved jeg ikke , andet end du må prøve igen
har selv haft storre problemer med en HP printer
efter alt er prøvet , samt det som HP support har sagt , har de opgivet fra HP side
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. januar 2005 - 00:36 #6
Prøv fra en kommandoprompt at skrive "net stop spooler".

Gå derefter ud i biblioteket: C:\WINDOWS\System32\spool\PRINTERS

Hvis der ligger filer her, er det dit problem. Så har du haft et printjob der er gået ned (eller nogen har slukket printeren mens den printede). Slet filerne.

Genstart computeren - eller skriv "Net start spooler" i en kommandoprompt, og se om det ikke virker.
Avatar billede hybel Nybegynder
02. januar 2006 - 16:50 #7
Jeg har 100% fuldstændig NØJAGTIG samme problem, ingen udskrift kun når jeg trykker på HP's egen "test", har afinstalleret drivere, printer, købt nyt kabel og nye printerpatroner men intet hjælper. Det er også sket efter jeg har skiftet til ny pc. Jeg lytter med her... samme bundkort (næsten) Asus A8V-Deluxe Athlon64 og samme printer.

Hvis du fandt en løsning er jeg meget interesseret i at vide hvad det var!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. januar 2006 - 17:32 #8
Prøv at tage en tur i BIOS´en og se, hvad der kan stilles på af USB indstillinger. Det kunne tænkes der var noget dumt, som kun ASUS indtil videre har fundet på...
Avatar billede hybel Nybegynder
02. januar 2006 - 18:09 #9
Hej Ole. Tak, det vil jeg lige undersøge.